دهه کرامت فرصت مناسبی برای تبیین سیره و منش معصومین(ع) در جامعه است
1400/03/26 - 08:50
تاریخ و ساعت خبر:
110930
کد خبر:

دهه کرامت فرصت مناسبی برای تبیین سیره و منش معصومین(ع) در جامعه است

حجت الاسلام عبدالله پور در همایش مادران و دختران انقلابی همزمان با دهه کرامت در روستای کنجینه همدان برگزار شد، هفته کرامت را فرصتی مناسب برای تبیین سیره و منش معصومین(ع) در جامعه دانست و افزود: اگر ما، متوجه ارزش معنوي دخترداري باشيم، رفتارمان با آنان طبق سفارش اسلام می شود و در این صورت جامعه نیز از سلامت روانی و رفتاری کاملی برخوردا، خواهد بود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - همدان، همایش مادران و دختران انقلابی همزمان با دهه کرامت در روستای کنجینه همدان با حضور دختران و مادران جوان برگزار شد. این مراسم که هر ساله در روستای کنجینه برگزار می شود امسال با توجه به شرایط کرونایی و محدودیت های ناشی از آن با شیوه متفاوت و در فضای باز و اجرای برنامه های فرهنگی، برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین «عبدالله پور» در جمع بانوان روستایی، ضمن گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) روز دختر و ایام دهه کرامت گفت: دهه کرامت فرصت مناسبی برای تبیین سیره و منش معصومین(ع) در جامعه است .

وی با تأکید بر اینکه مادران و دختران جوان باید با تاسی از این بانوی بزرگ اسلام، ولایتمداری، دینداری و حجاب و عفاف را سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهند، گفت: در مورد شأن و اهمیت به دختران آیات و روایات زیادی از پیامبر اسلام و ائمه معصومین علیه السلام و جود دارد و سبک رفتاری این بزرگواران با دختران شان و شأنی که برای آنها قابل بودند الگویی مناسب برای جامعه اسلامی است.

این کارشناس مسائل مذهبی افزود: اگر ما، متوجه ارزش معنوي دخترداري باشيم، رفتارمان با آنان طبق سفارش اسلام می شود و در این صورت جامعه نیز از سلامت روانی و رفتاری کاملی برخوردا، خواهد بود.
حجت الاسلام عبدالله پور در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره انتخابات پیش رو بر حضور حداکثری و انتخاب اصلح تأکید کرد و با استناد گفت: امام علی علیه السلام می فرمایند هرکس با ندای رهبرش بیدار نشود با لگدمال دشمن بیدار می شود!

وی در پایان تصریح کرد:شهدا جان دادند تا ما در امنیت باشیم ما نیز با تاسی از آنها در روز ۲۸خرداد با حضور اول وقت در پای صندوق های رای و انتخاب اصلح مثل آنان امنیت را برای کشورمان رقم زده و دشمنان خارجی و داخلی را ناامید و سرکوب خواهیم کرد.
ارسال - محسنی /ه
انتشار /*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
دهه کرامت، روستای کنجینه، انتخابات، انتخاب اصلح ریاست جمهوری ،
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا