زمان اعلام نتایج انتخابات شورای شهر تهران
1400/03/29 - 19:40
تاریخ و ساعت خبر:
111052
کد خبر:

زمان اعلام نتایج انتخابات شورای شهر تهران

با پایان‌یافتن ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، شمارش آرا در برخی از استان‌ها آغاز شده است و در تهران نیز بنا بر اعلام مسئولان فرمانداری تهران طی روزهای دوشنبه یا سه‌شنبه نتایج انتخابات شورای شهر تهران اعلام می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - با پایان یافتن سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوی و ششمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا و همچنین مجلس خبرگان و میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی فرآیند شمارش آراء توسط وزارت کشور آغاز شده است و در این بخش به ترتیب آرای ریاست جمهوری، خبرگان رهبری و میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی و نهایتا شوراهای شهر و روستا شمارش می‌شود.
بنابر پیگیری خبرنگار تسنیم از فرمانداری تهران، نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش دوشنبه یا سه‌شنبه اعلام خواهد شد.
در انتخابات ششمین دوره شورای شهر تهران، اصولگرایان با دو لیست "شورای ائتلاف" و "شورای وحدت" و اصلاح‌طلبان نیز با لیست "جمهور" وارد رقابت انتخاباتی شدند که برآوردهای اولیه حاکی از این است که تلفیق لیست‌های اصولگرایان آرای بیشتری را به خود اختصاص داده‌اند.
تسنیم
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
انتخابات ریاست جمهوری
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا