رئیس‌جمهور عراق پیروزی رئیسی را تبریک گفت
1400/03/29 - 19:53
تاریخ و ساعت خبر:
111069
کد خبر:

رئیس‌جمهور عراق پیروزی رئیسی را تبریک گفت

خبرگزاری رسمی عراق گزارش داد که رئیس‌جمهور این کشور پیروی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفته است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - خبرگزاری رسمی عراق گزارش داد که رئیس‌جمهور این کشور پیروی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفته است.
«برهم صالح»‌ رئیس‌جمهور عراق، امروز (شنبه)، در پیامی پیروزی آیت‌الله سید ابراهیم رئیس در انتخابات ایران را تبریک گفت.
بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع) به نقل از دفتر ریاست‌ جمهوری عراق، متن پیام برهم صالح بدین قرار است: «جناب دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران، سلام علیکم و رحمه الله و برکاته. صادقانه انتخاب شما به عنوان رئیس جمهور ایران را تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امیدوارم در این مأموریت بزرگ در خدمت به ملت عزیز ایران و تحقق پیشرفت، بزرگی و شکوفایی موفق باشید».
برهم صالح ادامه داد: «ما در عراق به تقویت روابط مستحکم با کشور همسایه ایران و ملت این کشور که با مردم ما پیوندی تمدنی، فرهنگی و اجتماعی اصیلی در طول تاریخ داشته، چشم دوخته‌ایم. جمهوری اسلامی ایران در ایستادگی در کنار عراقی‌ها در مبارزه با تروریسم و افراطی‌گری نقش مهمی داشت و در رویارویی با پیامدهایی که امنیت و صلح منطقه ما، جایی که جنگ‌ها و بحران‌ها احاطه کرده است، چون یاور بود. دیدارمان در سفر اخیر شما به بغداد و پافشاری و اهتمام جناب‌عالی به روابط میان کشورمان و مردممان را به یاد می‌آورم».
فارس
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
رئیسی ، برهم صالح
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا