همسر شهید علی زارعی: همسرم همیشه بر روی تربیت صحیح فرزندان تاکید داشت
1400/04/19 - 11:57
تاریخ و ساعت خبر:
111362
کد خبر:

همسر شهید علی زارعی: همسرم همیشه بر روی تربیت صحیح فرزندان تاکید داشت

همسر شهید علی زارع در دیدار با جمعی از بانوان انقلابی و بسیجی شهرستان بهار گفت: همسرم به نماز اهمیت بسیاری می داد و هرگز نماز شبش ترک نشد، او تأکید بسیاری بر تربیت دینی و انسانی بچه ها داشت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - همدان: جمعی از بانوان بسیجی شهرستان بهار با حضور در منزل شهید علی زارعی ضمن دیدار با همسر این شهید بزرگوار با سبک زندگی وی و آموزه های تربیتی اش آشنا شدند.
منیژه قاسم لو مسئول پایگاه خدیجه حوزه حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها شهرستان بهار، در این دیدار گفت: شهدا با از خودگذشتگی جان خود و گذشتن از مهر خانواده و فرزندان دینی بر گردن ما دارند و ما را مدیون خود و خانواده هایشان کرده اند و این وظیفه خطیری است که تنها با زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا میتوانیم دین خود را ادای نماییم.
وی در ادامه افزود: در این مراسم ها ما با تکریم مقام شامخ شهدا و خانواده هایشان تنها میتوانیم گوشه ای از این از خود گذشتگی ها را جبران نماییم.

دراین دیدار همسر شهید از اخلاق و معرفت شهید صحبت کرد و گفت: نماز شب شهید هرگز ترک نمی شد و همیشه به ما تأکید داشت که برای امام(ره) دعا کنیم .
وی گفت: شهید علی در سال های حضورش در جبهه های حق علیه باطل دو بار مجروح شده بود، ولی هر بار مشتاقانه به محض بهبودی نسبی راهی جبهه ها می شد.
وی با بیان اینکه شهدا همه راه خود را می شناختند و آگاهانه پا به عرصه مبارزه حق علیه باطل گذاشتند گفت: همه آنها می دانستند که هر بار رفتنشان شاید دیگر برگشتی به همراه نداشته باشند و همسر شهید من هم از این مسئله مستثنی نبود.
همسر شهید علی زارعی در ادامه به سفارش همسر خود در مورد تربیت خوب و صحیح سه فرزند پسرش اشاره کرد، افزود: او تاکید داشت که اگر شهید شد روی تربیت انسانی ،دینی و معرفتی بچه ها خیلی دقت کنم که بحمدالله تا آنجا که در توانم بود در تربیت بچه ها موفق بودم.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
همسر شهید علی زارعی، تربیت فرزندان، سبک زندگی شهدا،
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا