تلخی بی پایان یک زندگی بی روح / چرا سلبریتی‌های آمریکایی دائم طلاق می گیرند؟
1400/04/27 - 10:01
تاریخ و ساعت خبر:
111743
کد خبر:

تلخی بی پایان یک زندگی بی روح / چرا سلبریتی‌های آمریکایی دائم طلاق می گیرند؟

فضای خبری سلبریتی‌های غربی و آمریکایی این روزها شاهد طلاق‌های مجددی است. اگرچه طلاق در میان سلبریتی های غربی چیز عجیبی نیست و به وفور اتفاق می افتاد اما موضوع جالب توجه در این زمینه بی ثباتی و جدایی های مکرری است که حتی روان سلبریتی‌ها را با مشکل روبرو کرده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - امیرحمزه نژاد: فضای خبری سلبریتی‌های غربی و آمریکایی این روزها شاهد طلاق‌های مجددی است. اگرچه طلاق در میان سلبریتی های غربی چیز عجیبی نیست و به وفور اتفاق می افتاد اما موضوع جالب توجه در این زمینه بی ثباتی و جدایی های مکرری است که حتی روان سلبریتی‌ها را با مشکل روبرو کرده است. چندی پیش « کیم کارداشیان» زنی که به سبب اتفاقات مختلف زندگی اش معروف شده است از یک سلبریتی دیگر طلاق گرفت.
ماجرا از این قرار است که کارداشیان برای سومین بار از همسر خود طلاق گرفته و جمعا با 8 مرد دیگر رابطه داشته است و این موضوع در فضای رسانه ای آمریکا نیز مورد توجه قرار گرفته است. موضوعی که به نوعی چندهمسری و ازدواج و طلاق های متوالی در میان آمریکا شهرت یافته است. اما این بار دیگر در آمریکا با روحیه روشنفکرانه به آن نگاه نمی شود و آنرا شکست درزندگی قلمداد می کنند. البته فقط این سلبریتی مجازی نیستند که ماجرای جاری شدن طلاقشان سر و صدا ایجاد کرده است. «جنیفر لوپز» خواننده و بازیگر آمریکایی نیز ازجمله دیگر سلبریتی های زن بود که موضوع بحث طلاقش مطرح شد و عاقبت وی نیز بعد از 4 سال از همسرش جدا شد.
جالب اینجاست که وی نیز بعد از چندسال که زندگی زناشویی اش طولانی تر شده بود و همگان فکر می کردند دیگر ماجرای این پیوند به یک جدایی تراژیک دیگر ختم نمی شود، از همسر خود که یک بازیکن بیسبال بود جدا شدند. قرار بود مراسم ازدواج این دو برگزار شود که شیوع کرونا اجازه ای کار را نداد و بعد از مدتی حالا این خواننده زن آمریکایی نیز خبر طلاقش در رسانه ها منتشر شد. خوشمزه اینکه وی نیز مانند کارداشیان چندمین ازدواجش به طلاق منجر شده بود. رسانه ها نیز از حال بد وی خبر می‌دهند.
اگرچه این دو فرد در آمریکا به عنوان الگو زن موفق شناخته می شوند که با ماشین ها و خانه های لوکس آنچنانی زندگی می کنند و هر روز هزاران دوربین و نگاه به دنبال آنهاست اما آنچه واقعیت و زندگی خصوصی آنها نشان می دهد چندین عامل از جمله تنوع طلبی و عدم صبوری در زندگی و ... باعث شده تا آنها همواره با شکست های زیادی در زندگی شان مواجه شوند. تا جایی که حالا رکورددار ازدواج های مکرر شناخته می شوند.
این نوع سبک زندگی بی ثبات نه تنها به خود آنان بلکه به اطرافیان و خصوصا فرزندانشان نیز آسیب بسیاری می زند. زنی که چندین بار ازدواج کرده و طلاق گرفته است و از برخی از این افراد کودکانی دارد قطعا چندان نمی تواند مادر خوبی برای فرزندانش باشد و از سوی دیگر زندگی گذشته اش وی را همیشه دنبال می کند. خصوصا اینکه پای یک کودک نیز در میان باشد.
اگر جامعه نیز بخواهد شبیه این افراد شود قطعا یک بحران بزرگ در خانواده‌ها و کشورهای مختلف بوجود می آید. درواقع این زرق و برق و زندگی های تجملاتی و بی بندوباری که سلبریتیهای غربی ساخته اند و رسانه های غربی هر روز بیشتر از گذشته آنرا در بوق و کرنا می کنند یک فانتزی شکست خورده است که زندگی بسیاری را نیز به آتش کشیده است. هر فردی که خواسته با این نوع زندگی خود را تطبیق دهد قطعا سرنوشتی بهتر از همین سلبریتی ها نیافته است.
آنچه در این گیر و دار بیشتر نمایان می شود عدم لذت در زندگی است. درحالی که کشورهای غربی همواره لذت جویی را تبلیغ می کنند و مصداق های لذت را داشتن نوع لباس و ماشین و خانه چنین افرادی تلقی می کنند اما خوب که دقیق می شویم می بینیم که اتفاقا این افراد نه تنها از زندگی لذت نمی برند و این لذت ها آنها را به خوبی قانع نمی کند و دلچسب نیست بلکه بیشتر زندگی شان را به انحطاط می کشاند. این درحالی است که افراد عادی آنچنان از زندگی لذت می برند و این صمیمیت و مهربانی واقعی و ادامه دار است که همین سلبریتی ها به حال آنان غبطه می خورند.
خبر خودکشی های مکرر افرادی که به قول مردم همه چیز تمام هستند و از وسایل زندگی همه چیز را دارند همیشه مایه تعجب همگان شده است. اما وقتی که وارد زندگی آنان می شویم می بینیم که در پشت عکس ها و ژست ها و صورت های خندان، یک تلخی بی پایانی وجود دارد. از همین روست که تن به خودکشی می دهند درحالی که همه وسایل خوبشختی را دارند اما اصلی ترین مسئله یعنی روح زندگی در کالبد این وسایل دمیده نشده است.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
سلبریتی، آمریکایی، زندگی زناشویی، طلاق، کارداشیان،
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا