رئیس بسیج رسانه گفت: چنین جشنواره‌هایی در کنار تقویت استعداد‌های هنری بانوان کشورمان سبب افزایش نشاط و حس خودباوری در آنان می‌شود." />
جشنواره‌هایی مثل
1400/05/31 - 10:32
تاریخ و ساعت خبر:
112750
کد خبر:
رئیس بسیج رسانه:

جشنواره‌هایی مثل "پرنگار" سبب تقویت استعداد‌های هنری بانوان کشورمان می‌شود

رئیس بسیج رسانه گفت: چنین جشنواره‌هایی در کنار تقویت استعداد‌های هنری بانوان کشورمان سبب افزایش نشاط و حس خودباوری در آنان می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - سردار علی نصیری رییس بسیج رسانه گفت: راه اندازی جشنواره ملی رسانه های دیجیتال پرنگار را بسیار مهم و ارزنده دانست و گفت: اینگونه‌ جشنواره‌ها از این نظر که بخش پنهانی استعدادهای که بانوان کشورمان را کشف می‌کند اقدام قابل تقدیر است و سبب می‌شوند هنرهای بانوان در عرصه‌های مختلف تقویت شود.
وی افزود: چنین جشنواره‌هایی در کنار تقویت استعداد‌های هنری بانوان کشورمان سبب افزایش نشاط و حس خودباوری در آنان می‌شود که در کنار تربیت فرزند و همسرداری، رحمت و رحمانیت الهی را به وسیله هنر به نمایش بگذارند.

نصیری با بیان اینکه متأسفانه چنین اقداماتی در کشور ما کم و اگر هم برگزار شده بسیار پراکنده بوده است، عنوان کرد: برای چنین جشنواره‌ای باید یک دبیرخانه دائمی با هزینه مناسب ایجاد شود که هرساله یا فصلی در حوزه‌ها و رشته‌های مختلف زنان را تشویق کند که هنر خود را به نمایش گذاشته و اثرگذاری پیرامون محیط خود را بیشتر کنند.
رئیس بسیج رسانه با بیان اینکه بسیاری از هنرهای بانوان بازار اقتصادی دارد، اظهار کرد: بانوان کشور ما قرن‌ها قبل به هنر‌های مختلف از جمله قالی‌بافی مشغول بودند، حتی بسیاری از کارهایی که خانم‌ها در منزل انجام می‌دهند توام باهنر است، شیوه تربیت فرزندان، چیدمان منزل، آشپزی و... می‌تواند مخاطبان خاص خود را داشته باشد.
وی با بیان اینکه بسیج رسانه افتخار دارد که به این جشنواره‌ها کمک کند، ابراز کرد: سازمان بسیج رسانه می‌تواند در انتشار اخبار این‌گونه جشنواره‌ها برای بانوان به تبلیغ گسترده‌تر بپردازد.
نصیری با بیان اینکه جمعیت فراوانی از کشور ما را خانم‌ها تشکیل می‌دهند که در شبکه‌های اجتماعی و با رسانه‌های مختلف ارتباط دارند، عنوان کرد: بسیج رسانه می‌تواند با تبلیغات، فرهنگ‌سازی و ترویج گفتمان این جشنواره کمک زیادی داشته باشد.
رئیس بسیج رسانه ضمن تشکر و قدردانی از بسیج جامعه زنان جهت برگزاری چنین جشنواره‌ای اظهار کرد: باید از سایر اقشار و گروه‌های فعال حوزه زنان و بسیج استفاده و اطلاع‌رسانی‌های خوبی انجام گیرد.
وی با تاکید بر اینکه چنین جشنواره‌هایی باید برای بانوان کشورمان فصل نشاط ایجاد کند، گفت: بانوان در مراحل مختلف این‌گونه جشنواره‌ها شرکت کنند، رسانه ملی نیز آن را ترویج دهد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
پرنگار،
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا