جشنواره پرنگار، فرصت حضور جدی تر بانوان در عرصه هنرهای دیجیتال/ بسیج جامعه زنان، پیشگام در استعدادیابی بانوان هنرمند ایران
1400/06/07 - 07:49
تاریخ و ساعت خبر:
112913
کد خبر:
بیابانی:

جشنواره پرنگار، فرصت حضور جدی تر بانوان در عرصه هنرهای دیجیتال/ بسیج جامعه زنان، پیشگام در استعدادیابی بانوان هنرمند ایران

رئیس بسیج جامعه زنان گفت: نخستین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال بانوان تحت ‌عنوان پرنگار برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - مینا بیابانی رئیس بسیج جامعه زنان در گفت‌وگو با خبرنگار طنین یاس در خصوص جشنواره پرنگار گفت: با توجه به ضرورت حضور زنان در عرصه فضای مجازی و قابلیت بسیار بالای تاثیرگذاری این تولیدات بر روند ارتقاء سطح آگاهی آحاد جامعه، سازمان بسیج جامعه زنان کشور طی همکاری با سازمان بسیج رسانه، راوینو و مرکز دیجیتال انقلاب اسلامی نخستین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال بانوان را تحت ‌عنوان پرنگار برگزار می‌کند.
وی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره، عنوان کرد: مهم‌ترین هدف این جشنواره کشف و ارتقاء استعدادهای دختران و بانوان جامعه در زمینه هنرهای دیجیتال، بهره‌برداری و استفاده از این ظرفیت‌ها در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی و حرکت بالنده مسیر گام دوم انقلاب است.

بیابانی با اشاره به هدف دیگر این جشنواره اظهار کرد: از دیگر اهداف جشنواره تولید، انتشار و حمایت از تولیدات تخصصی زن و خانواده و انجام پژوهش‌هایی در عرصه‌ هنرهای دیجیتال است که نشان داده شود زنان در کشور ما استعدادهای بسیار خوبی را در این زمینه دارند که شناسایی یا به آن پرداخته نشده‌ است، در واقع استعدادها بدون آموزش مهارت‌ها به نبوغ واقعی نرسیده ‌است.
رئیس بسیج جامعه زنان ادامه داد: بسیج جامعه زنان خود را موظف می‌داند که در راستای خدمت به خواهران علاقمند و فعال این عرصه با برگزاری این جشنواره استعدادها را شناسایی کرده و در جهت ارتقاء این استعدادها و مهارت‌ها در تولیدات هنرهای دیجیتال این عزیزان را کمک کند که از این طریق ما بتوانیم تولیدات قابل‌توجهی را در عرصه هنرهای دیجیتال با موضوع تخصصی زن و خانواده داشته ‌باشیم.
بیابانی با بیان اینکه جشنواره از عید بزرگ غدیر آغاز شده و تا ۱۲ شهریور سال جاری ادامه دارد، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا تاریخ ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ به این آدرس اینترنتی parnegar_festival@ ارسال کنند که در معرض داوری قرار گرفته و پس از انتخاب بهترین‌ها در سطح کشور جوایزی به برگزیدگان جشنواره تقدیم ‌شود.
رئیس بسیج جامعه زنان با تاکید بر اینکه کلیه بانوان و دختران کشورمان با هر طیف سنی ایده یا سلیقه‌ای می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند، گفت: جشنواره حول سه محور عفاف و حجاب، تحکیم بنیان خانواده و جمعیت برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: قالب‌های متعددی همچون نظریه‌پردازی، سناریو، داستان‌نویسی، فیلم‌نامه‌نویسی، پویانمایی، انیمیشن، بازی‌ها و نرم‌افزارهای تلفق همراه؛ برای جشنواره در نظر گرفته شده است.
بیابانی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم که برگزاری جشنواره مسیر جدیدی را برای حضور جدی‌تر و اثر‌گذارتر دختران و بانوان در فضای مجازی باز کند که در آینده تولیدات قابل اعتناء و فاخر حوزه زن و خانواده را در سراسر کشور شاهد باشیم.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
نخستین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال، مینا بیابانی، بانوان، ،پرنگار، رئیس بسیج جامعه زنان
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا