این بار سپاه در اقدامی قابل‌تحسین با استفاده از توان مردمی و بسیجی دریکی از روستاهای دهستان گوراب پس شهرستان فومن از توابع استان گیلان ، به ندای یک مادر کهن‌سال لبیک گفت و در پی تحقق مطالبه‌اش، شتافت." />
عزم جزم سپاه فومن در کمک به پیرزن روستایی / پلی که به اسم
1400/06/09 - 12:24
تاریخ و ساعت خبر:
112972
کد خبر:

عزم جزم سپاه فومن در کمک به پیرزن روستایی / پلی که به اسم " مادر" زده شد

این بار سپاه در اقدامی قابل‌تحسین با استفاده از توان مردمی و بسیجی دریکی از روستاهای دهستان گوراب پس شهرستان فومن از توابع استان گیلان ، به ندای یک مادر کهن‌سال لبیک گفت و در پی تحقق مطالبه‌اش، شتافت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - گیلان- فیلمی از تردد یک پیرزن از روی یک پل چوبی مستهلک و فرسوده در روستا و ناتوانی و عبور با ترس‌ولرز پیرزن از روی آن‌که سپاه و بسیج با دیدنش تاب و طاقت نیاورد و با بهره‌گیری از توان مردمی دوروزه ساخت آن را شروع کرد و تحویل اهالی داد.
سرهنگ محسن جعفری، فرمانده سپاه ناحیه فومن در گفت‌وگو با طنین یاس، با اشاره به اینکه برای ساخت پل عابر پیاده «مادر» سپاه و بسیج با همکاری دهیاری، شورا و پایگاه جهادی پای‌کار آمده، اظهار کرد: حدود 40 نفر ازجمله یک پیرزن از این پل در روستا استفاده می‌کردند که احداث یک پل مناسب از مطالبات به‌حق آن‌ها بود.
وی با بیان اینکه برآورد اولیه برای احداث پل در روستا ۳۰ میلیون تومان ارزیابی‌شده بود، افزود: با استفاده از توان سپاه و بسیج و گروه‌های جهادی برای احداث و بهره‌برداری از پل مادر فقط ۱۵ میلیون تومان هزینه شد.
فرمانده سپاه فومن با بیان اینکه این پل در سریع‌ترین زمان ممکن و ۴۸ ساعته آماده‌شده، گفت: این پل ۱۰ متر طول و یک و نیم متر عرض دارد.
شنیدن مطالبات مردمی به‌ویژه اقشار محروم و مستضعف در جامعه یکی از حلقات مفقوده در دوره کنونی است و اقدام فرمانده سپاه فومن به‌عنوان قدرتمندترین تکیه‌گاه مردمی شایسته تقدیر است.
گروه‌های جهادی بسیج و سپاه در شنیدن مطالبات مردمی، پاسخ به هنگام و جلب رضایتمندی مردم با احداث یک پل علاوه بر تحقق اهداف و وظیفه ذاتی سپاه و بسیج، فاصله رابطه خود با خالقشان را کوتاه‌تر کرده‌اند و با هر بار تردد از این پل صدقه جاریه برای خودساخته‌اند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
فومن، پل مادر،
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا