ایثار جان در راه خدا یکی از مصادیق بهره از عمر است
1400/06/14 - 10:56
تاریخ و ساعت خبر:
113062
کد خبر:
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تفرش:

ایثار جان در راه خدا یکی از مصادیق بهره از عمر است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تفرش با بیان اینکه مرگ آگاهانه و در مسیر شهادت، افتخار غیرقابل‌توصیف است، گفت: شهدا از عمر خود بهره بردند و به سعادت ابدی رسیدند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - تفرش، حجت السلام اسماعیل محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تفرش در برنامه «آبروی کوچه و افتخار محله» که در شهرک امام خمینی(ره) این شهربا حضور مسئولین شهرستانی، خانواده‌های شهدا و اقشار مختلف مردم برگزارشد، گفت :علما از فرصت استفاده کرده و توصیه به استفاده از فرصت‌ها می‌کنند و شهدا از این توصیه به نحو احسن استفاده کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تفرش، امضای کارنامه دختر شهید موسوی را یکی از جلوه‌های کرامات شهدا دانست و اضافه کرد: شهدا قطعاً جز به بندگی، عمل به سنت پیامبر و اطاعت از اهل‌بیت عصمت و طهارت به این کرامات نرسیدند.
وی اضافه کرد: از فرصت‌ها باید به نحو احسن استفاده کرد و شهدا از همین طریق به سعادت رسیدند. گذشت و ایثار جان در راه خدا یکی از مصادیق بهره از عمر است.

حجت الاسلام محمدی از فاصله گرفتن برخی مسئولین از راه و سیره شهدا انتقاد کرد و افزود: این روش قطعاً به سرانجام و سرمنزل مقصود نمی‌رسد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تفرش با استناد به فرمایش امیرالمؤمنین برباب اجر شهدا گفت : کسانی که حق خدا و بندگی خدا را به‌جا می‌آورند ، حق پیامبر(ص) وحق اهل‌بیت(ع) را ادا می‌کنند اجر شهدا را می برند.
بنابر این گزارش ، تقدیر و تجلیل از خانواده‌های شهیدان اکبر هاشمی، عبدالله نوروزی و مرادعلی صابری با اهدای هدیه حسن ختام این برنامه بود.

شهیدمرادعلی صابری در سال ۵۹ به خدمت سربازی اعزام شد. پس از پایان خدمت، در دبیرستان دکتر بهشتی منطقه ۹ تهران، به عنوان مربی طرح کاد مشغول خدمت شد. تا سال ۱۳۶۵ مرتب به جبهه های نبرد حق علیه باطل رفت و آمد داشت و سرانجام در عملیات کربلای ۵ در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به درجه رفیع شهادت نایل آمد و بقایای پیکر مطهرش پس از ۸ سال به زادگاهش منتقل و به خاک سپرده شد.
شهید اکبرهاشمی در شانزدهم فروردین‌ماه سال ۱۳۶۳هنگام درگیری با گروهک‌های ضدانقلاب در سردشت، شهد شیرین شهادت را نوشید و جاودانه شد.شهید دانش آموز عبدالله‌ نوروزی ۱۳ بهمن ۱۳۶۵با بمباران هوایی در تفرش به شهادت رسید.
خبرنگار: بابا علی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
تقرش، شهادت،
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا