پیتزا صبحانه سالم تری است تا غلات صبحانه!
1400/06/26 - 10:00
تاریخ و ساعت خبر:
113193
کد خبر:

پیتزا صبحانه سالم تری است تا غلات صبحانه!

بسیاری از ما به خاطر اینکه صبح به سراغ ته مانده ی پیتزای روز قبل رفته ایم احساس گناه کرده ایم اما این شاید بدترین انتخابی نباشد که می توانیم برای صبحانه ی خود داشته باشیم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - بسیاری از ما به خاطر اینکه صبح به سراغ ته مانده ی پیتزای روز قبل رفته ایم احساس گناه کرده ایم اما این شاید بدترین انتخابی نباشد که می توانیم برای صبحانه ی خود داشته باشیم.
به گفته ی متخصصان تغذیه خوردن پیتزا برای صبحانه بهتر از بعضی غلات صبحانه ی قند دار است.
مسلّم است که پیتزا نمی تواند جایگزین مواد غذایی سالم برای صبحانه شود اما برای هر خوراکی مملوء از قندی می تواند جایگزین قابل قبولی محسوب شود.
به گفته ی متخصصان تغذیه، پیتزا می تواند انتخاب متعادل تری برای صبحانه در مقایسه با بسیاری از غلات صبحانه ی مملوء از قند باشد.









یک قاچ پیتزای پنیری ساده حاوی ترکیب متعادلی از کربوهیدرات ها، پروتئین و چربی است. اما یک کاسه غلات صبحانه ی قند دار همراه با شیر کم چرب، قند و کربوهیدرات بسیار زیادی دارد.









کارشناسان تأکید دارند که پیتزا لزوماً برای ما مفید نیست اما اغلب غلات صبحانه ی موجود در بازار وضعیت بدتری دارند. غلات صبحانه ارزش غذایی اندکی دارد.
پیتزا به عنوان یک صبحانه ی هر روزه توصیه نمی شود و باید از خوردن غلات صبحانه خودداری شود.
به گفته ی متخصصان، ما باید تمرکز خود را بر روی ترکیب متعادلی از کربوهیدرات های با فیبر بالا، پروتئین بدون چربی و چربی های سالم بگذاریم تا طی صبح سیر بمانیم.
کارشناسان می گویند بهترین کار این است که درباره ی چیزی که می خوریم فکر کنیم و سعی کنیم انتخاب های سالم تری برای وعده های غذایی روزانه ی خود داشته باشیم.
به گقته ی کارشناسان، ما باید از مواد درون غذای خود آگاه تر باشیم و صبحانه ی متعادلی بخوریم که پروتئین زیادی داشته و کربوهیدرات ناشی از قندهای افزودنی و سرخ کردنی ها در آن به کمترین میزان باشد.
منبع: mirror
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
تغذیه, رژیم غذایی
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا