حال و هوای کافه در خانه؛ میلک‌شیک شکلاتی
1400/06/23 - 14:58
تاریخ و ساعت خبر:
113297
کد خبر:

حال و هوای کافه در خانه؛ میلک‌شیک شکلاتی

این روزها، بعضی از ما که عادت به وقت‌گذرانی و نوشیدن چای و قهوه در کافه‌های شهر داشتیم، به دلیل شرایط کرونایی از لذت دورهمی‌های این‌چنینی محروم مانده‌ایم. برای گذراندن این روز‌ها کافی‌شاپ را به خانه خود بیاورید.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - این روزها، بعضی از ما که عادت به وقت‌گذرانی و نوشیدن چای و قهوه در کافه‌های شهر داشتیم، به‌دلیل شرایط کرونایی از لذت دورهمی‌های این‌چنینی محروم مانده‌ایم. برای گذراندن این روز‌ها کافی‌شاپ را به خانه خود بیاورید و با ایجاد یک گوشه دنج و آرام با سلیقه و خواسته خانواده، وقت‌گذرانی در خانه را به یکی از لذت‌بخش‌ترین کار‌های دنیا تبدیل کنید.
اگر عاشق قهوه و هر نوع نوشیدنی هستید به احتمال زیاد عاشق کافه هم هستید، در این سری از مطالب آشپزی سعی می‌کنیم طرز تهیه کلیه دسر‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه‌ای که در کافی شاپ‌ها سرو می‌شود را به شما آموزش دهیم تا شما بتوانید در منزل یا محل کارتان مانند یک باریستا این دسر‌ها و نوشیدنی‌ها را تهیه کنید.
منو کافی‌شاپ‌ها معمولا لیست بلند بالایی است از انواع نوشیدنی، آن هم با اسم‌های عجیب. در اغلب موارد هم نتیجه سفارشمان مطابق با ذائقه ما نیست. در این مطلب روش تهیه خانگی میلک شیک شکلاتی آموزش داده شده است.
میلک شیک شکلات یکی از انواع دسر‌های خوشمزه و پر طرفدار در سراسر جهان می‌باشد که اصالت آن متعلق به کشور امریکا می‌باشد، اما در حال حاضر به عنوان یک نوشیدنی بین المللی شناخته می‌شود. این مقدار مواد لازم که برای شما می‌نویسیم برای تهیه میلک شیک برای دو نفر مناسب می‌باشد.
مواد لازم
شیر: ۱ فنجان
بستنی وانیل: ۴ اسکوپ
شکلات: ۱ قاشق غذاخوری
پودر کاکائو: ۱ قاشق غذاخوری








طرز تهیه
اگر در منزل مخلوط کن یا میکسر دارید می‌توانید خیلی ساده شیر را به همراه بستنی وانیلی و پودر کاکائو داخل مخلوط کن یا میکسر بریزید و چند پالس بزنید تا مواد با هم ترکیب شوند و مایعی سفت و یکدست به دست بیاید.
در این مرحله میلک شیک آماده شده را داخل ۲ عدد لیوان بزرگ بریزید سپس شکلات را داخل میکسر بریزید و چند پالس کوتاه بزنید تا شکلات به صورت یکدست خرد شود. حالا از شکلات برای تزیین روش میلک شیک استفاده کنید.
اگر مخلوط کن یا میکسر ندارید یک کاسه جادار انتخاب کنید و شیر را به همراه بستنی وانیلی و پودر کاکائو به خوبی مخلوط کنید تا کاملا یکدست شوند. برای مخلوط کردن می‌توانید از هم زدن دستی یا قاشق استفاده کنید.
میلک شیک به عنوان یک نوشیدنی جدید مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. میلک شیک از شیر و بستنی و یخ تهیه می‌شود.
پس از اینکه مواد با هم یکدست شدند، آن‌ها را داخل لیوان می‌ریزیم، سپس شکلات را با کارد خرد می‌کنیم و برای تزیین استفاده می‌کنیم. اگر میلک شیک را با طعم شیرین‌تر دوست دارید می‌توانید به مقدار دلخواه شکر هم اضافه کنید.
برای تزیین میلک شیک شکلاتی علاوه بر شکلات خرد شده می‌توانید از مواد بسیار متنوعی نسبت به سلیقه خود استفاده کنید. مثلا مانند آیس پک از موز حلقه شده یا انواع مغز‌ها مثل مغز گردو، مغز پسته و .. استفاده کنید.









برترین ها
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
کافی شاپ ، کافه در خانه ، میلک شیک شکلاتی ، طرز تهیه میلک شیک شکلاتی
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا