آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت درشهرستان خرم آباد  برگزار شد
1400/06/31 - 09:16
تاریخ و ساعت خبر:
113527
کد خبر:

آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت درشهرستان خرم آباد برگزار شد

مسئول بسیج جامعه زنان استان لرستان در آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت شهرستان خرم آباد، گفت: نقش‌آفرینی زنان در ستادهای پشتیبانی جنگ، حمایت و سرکشی از خانواده رزمندگان، تربیت فرزندان در شرایط سخت جنگ بر هیچ کسی پوشیده نیست.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - آیین تجلیل و تکریم از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت همزمان با سراسر کشور ۳۰ شهریور ماه با سخنرانی رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان، فرماندار شهرستان خرم‌آباد، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل استان، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در مصلی‌الغدیر خرم آباد برگزار شد.


در این مراسم مریم سپهوند مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در حاشیه آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس لرستان ضمن‌ تبریک هفته دفاع مقدس گفت: امروز نیمی از مدعوین مراسم آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس را بانوان تشکیل دادند و هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای بیان ایثارگری بانوان است.

وی گفت نقش‌آفرینی زنان در ستادهای پشتیبانی جنگ، حمایت و سرکشی از خانواده رزمندگان، تربیت فرزندان در شرایط سخت جنگ بر هیچ کسی پوشیده نیست.

سپهوند گفت : اگر شجاعت بانوان در کنار دلاورمردی‌های رزمندگان نبود، شاید سرنوشت جنگ به گونه ای دیگر رقم می‌خورد. همچنین بانوان با عزتمندی و حفظ حیا و کرامت با حضور در فعالیت‌های اجتماعی توانستند نقش زینبی خود را ایفا کنند.

وی خاطر نشان کرد : در استان لرستان ۵۰۰ شهیده زن داریم که بخشی از آن‌ها را بانوان خانه‌دار تشکیل می‌دهند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت،شهرستان خرم آباد،
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا