حضور چشم گیر فراشبندی ها در پویش نذر خون
1400/07/17 - 12:26
تاریخ و ساعت خبر:
113926
کد خبر:

حضور چشم گیر فراشبندی ها در پویش نذر خون

مردم نیک اندیش فراشبند با توجه به نیاز به خون و فرآورده‌های آن به‌ویژه در شرایط شیوع کرونا، با نذر ٩٢ هزار سی سی خون خود، به یاری بیماران نیازمند شتافتند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - فارس، با توجه به کاهش ذخایر فراورده های خونی در استان، پس از شیوع ویروس کرونا با وجود نیاز بیشتر به خون و فراورده های آن، میزان اهدای خون و ذخایر گروه های مختلف خونی به دلیل محدودیت های اجتماعی در سطح استان، کاهش چشمگیری داشته است.
در همین راستا با هماهنگی بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت فراشبند و بسیج جامعه پزشکی شهرستان فراشبند و حوزه اداری و کارگری ، پایگاه سیار سازمان انتقال خون استان فارس به مدت دو روز در مهدیه فراشبند مستقر شد تا مردم بتوانند با نذر ٩٢ هزار سی سی خون خود، بخشی از نیاز بیماران نیازمند به خون را تامین کنند.


در این برنامه بیش از ٢۴٠ نفر از مردم نوع دوست فراشبند برای اهدای خون به این پایگاه سیار انتقال خون مراجعه کردند که ٢٠۵ نفر از مراجعه کنندگان، پس از انجام معاینه از سوی پزشک حاضر در این پایگاه، موفق به اهدای خون شدند.





انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
فراشبندی، نذرخون، اهدا خون، کرونا،
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا