بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نقشه راهی برای تحق آرمان‌ها و تحقق اصول اسلامی است
1400/08/18 - 12:44
تاریخ و ساعت خبر:
114671
کد خبر:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه روح‌الله در جمع دختران دانش آموز:

بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نقشه راهی برای تحق آرمان‌ها و تحقق اصول اسلامی است

مسئول بسیج جامعه زنان استان مرکزی در جمع دانش آموزان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نقشه راهی برای تحق آرمان‌ها و تحقق اصول اسلامی است؛ این نقشه راه به عنوان چراغی روشن و مسیری شفاف حرکت نسل‌های آینده انقلاب را مشخص می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - اراک، زهرا غفاری مسئول بسیج جامعه زنان استان مرکزی در جمع دانش آموزان سال دوم متوسطه هنرستان صابری شهر اراک با اشاره به وقایع ۱۳ آبان گفت:یوم‌الله ۱۳ آبان روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی یادآور شکست هیمنه دشمنان و به ویژه آمریکا و استکبار جهانی به‌دست ملت غیور ایران است که در پی آن جایگاه ارزنده دانش‌آموزان و نوجوانان ایران اسلامی نیز هویدا گشت.

وی افزود: این روز یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ داده،در روز ۱۳ آبان ۱۳۴۳، مأموران رژیم شاه، حضرت امام خمینی(ره) را در قم دستگیر و به دستور آمریکا، به ترکیه تبعید کردند. در۱۳ آبان سال ۵۷ دانش آموزان تهرانی در اعتراض به رژیم طاغوت، راهپیمایی کردند و با اجتماع در دانشگاه تهران گرد هم آمدند ولی دژخیمان رژیم شاه، به آنان حمله کرد و آنان را به خاک و خون کشیدند و ۵۶ نفر از آنان را به شهادت رساندند. همچنین در روز ۱۳ آبان ۱۳۵۸، دانشجویان مسلمان پیرو خط امام، لانه جاسوسی آمریکا را در تهران تسخیر کرده و جاسوسان آمریکایی را به گروگان گرفتند. این روز به عنوان برگ زرینی از تاریخ پر افتخار کشورمان ، فریاد ظلم ستیزی دانش آموزان و دانشجویانی است که نقش ماندگار خود را در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی نمایان ساختند.

زهرا غفاری با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: شاه بیت این بیانیه به نقش جوانان در تمدن سازی نوین اسلامی اشاره می‌کند؛ مقام معظم رهبری می فرماید: نسل جوان مومن، دانا و پرانگیزه باید محور پیشرفت جامعه اسلامی باشند؛ سه صفتی که برای جوان به کاربرده شده بسیار قابل توجه است.
بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نقشه راهی برای تحق آرمان‌ها و تحقق اصول اسلامی است؛ این نقشه راه به عنوان چراغی روشن و مسیری شفاف حرکت نسل‌های آینده انقلاب را مشخص می‌کند.

وی در ادامه افزود: اقدام آمریکا در آبهای عمان تقابل دو فرایند ارزشهای اسلامی و آمریکا یی و استکباری است یکی جهان کهنه وافسرده رو به زوال با پوچ گرایی و بی هویتی زنان و جوانان در مقابل آن طلوع یک جهان جدید رو به کمال به نام جهان اسلام که پرچمدار عدالت، معنویت ، اخلاق و کرامت انسانی است؛ وی در پایان این نشست خطاب به دانش آموزان بیان کرد هر کدام از شما نقشی در این هستی دارید و در هر جای دنیا که هستید آنجا را قرارگاه دنیای اسلام بدانید و برای رشد و کمال خود و جامعه تلاش کنید.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
روح الله، سپاه روح الله ، بسیج جامعه زنان استان مرکزی ،
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا