ویژه برنامه سومین روز تدفین شهید فاطمه اسدی در مسجد جامع سنندج برگزار می شود/ تفحص این شهیده پرده از جنایات ضد انقلاب در کردستان برداشت
1400/08/23 - 13:01
تاریخ و ساعت خبر:
114782
کد خبر:
مسئول بسیج جامعه زنان کردستان:

ویژه برنامه سومین روز تدفین شهید فاطمه اسدی در مسجد جامع سنندج برگزار می شود/ تفحص این شهیده پرده از جنایات ضد انقلاب در کردستان برداشت

مسئول بسیج جامعه زنان استان کردستان گفت: ویژه برنامه سومین روز تدفین شهیده فاطمه اسدی روز پنجشنبه 27 آبان ماه با حضور دو هزار نفر از بانوان و با سخنرانی مینا بیابانی مسئول بسیج جامعه زنان کشور در مسجد جامع سنندج برگزار می شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - کردستان، بتول سرکانی مسئول بسیج جامعه زنان کردستان صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه ی تشییع پیکرشهیده فاطمه اسدی که با حضور بانوان ادارات در سنندج برگزار شد اظهار داشت: شهیده فاطمه اسدی به دست حزب دموکرات کردستان مظلومانه به شهادت رسید و پیکر مطهرش بعد از ۳۷ سال شناسایی شد.
وی گفت: این بانوی جوان، پس از اسارت همسر توسط گروه تروریستی حزب دموکرات کردستان برای صیانت و عشق به خانواده، برای آزادی همسرش، عزتمندانه به دل دشمن می‌زند و همه اموال خانواده را می‌فروشد تا بهای آزادی شوهر را فراهم کند، اما بعد از یک ماه شکنجه، ناجوانمردانه تیرباران می‌شود.

وی با بیان اینکه تفحص پیکر مطهر شهیده فاطمه اسدی بعد از ۳۷ سال، بار دیگر چهره کریه و شیطانی ضد انقلاب را برای جهان به وی‍ژه کُردها نمایان کرد افزود: پسر شیرخواره این شهیده بزرگوار پس از شهادت مظلومانه مادر و اسارت پدر به دلیل بی‌سرپرستی و رسیدگی نشدن، وفات می‌کند.
سرکانی خاطر نشان کرد: شهادت شوهر اسیر وی پس از ۳۷ سال در قامت شهید مدافع سلامت حکایت از سبک زندگی مجاهدانه و عزتمندانه این خانواده دارد و پیدا شدن پیکر مطهر این بانوی شهیده همزمان با ماه ربیع الثانی و شهادت حضرت معصومه نشان از غرابت و نزدیکی شهدا با ائمه معصومه است.
وی اضافه کرد: فردا پیکر مطهر شهیده فاطمه اسدی وارد استان کردستان می شود و روز سه شنبه مراسم تدفین و خاکسپاری آن در جوار بارگاه بی بی هاجر خاتون با حضور مردم ولایت مدار استان کردستان برگزار می شود.

وی افزود: در راستای تکریم و منزلت بانوی شهیده «فاطمه اسدی» برنامه‌های متنوعی از جمله مراسم استقبال از پیکر این شهیده در ورودی شهر سنندج و مراسم وداع با ایشان طی روزهای دوشنبه و سه شنبه را خواهیم داشت.
سرکانی خاطرنشان کرد: ویژه برنامه سومین روز تدفین شهیده فاطمه اسدی روز پنجشنبه 27 آبان ماه با حضور دو هزار نفر از بانوان و با سخنرانی مینا بیابانی مسئول بسیج جامعه زنان کشور در مسجد جامع سنندج برگزار می شود.
وی ادامه داد: شهدای کردستان مظلوم هستند و باید با همت و توان تمام و کامل برای هر چه بهتر برگزار کردن این مراسمات در شأن این شهیده ی بزرگوار کوشا باشیم.
وی اضافه کرد: در بحث مطالبه برای به ناحق ریختن خون این شهیده ی بزرگوار که نشان دهنده ی چهره ی واقعی و پلید ضد انقلاب است که مدعی دفاع از خلق کُرد هستند اقدام اساسی و میگردهای حقوقی با حضور اساتید برجسته دانشگاهی برگزار می شود.
در پایان این مراسم بانوان ادارات با ارئه ی نظرات و پیشنهادات خود اعلام کردند که همانطور که شهدا راه نشان هستند تا ما در مسیر آنها قرار گیریم باید برای برگزاری این چنین مراسم هایی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره ی شهدا گام های اساسی را برداریم.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
شهیدفاطمه اسدی ، جنایات ضد انقلاب
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا