ماجرای توهین به سردار سلیمانی به خاطر یک خبر جعلی چه بود؟/ خواسته افکارعمومی برای بررسی این اقدام هتاکانه
1400/08/30 - 13:43
تاریخ و ساعت خبر:
115021
کد خبر:

ماجرای توهین به سردار سلیمانی به خاطر یک خبر جعلی چه بود؟/ خواسته افکارعمومی برای بررسی این اقدام هتاکانه

شادی شایان فر، بعد از سکوت تقریبا دو روزه بعد از مشاهده بازخوردهای منفی از این استوری، متنی را با تصویر حاج قاسم سلیمانی منتشر کرد و مدعی شد که صفحه اینستاگرامش هک شده است! همچنین وی در ویدئویی، گفته اصلا آدم سیاسی نیست و آشنایی با این موارد ندارد .بازخوردها در فضای مجازی به صداوسیما نیز گرایش یافته است و برخی ازکاربران فضای مجازی از رئیس جدید رسانه ملی درخواست کرده اند که عذر این دختر را که در این رسانه مشغول کار است بخواهد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - ماجرای توهین دختر یک تهیه کننده تلویزیون به سردار شهید سرلشکر حاج قاسم سلیمانی دل بسیاری از دوستداران آن شهید بزرگوار را به درد آورد. ماجرا از این قرار بود که صفحه اینستاگرام «شادی شایانفر» دختر «محسن شایانفر» تهیه کننده تلویزیون خبر جعلی از «زینب سلیمانی» را منتشر و بالای آن عبارت توهین آمیزی را نسبت به سردار دل‌ها درج کرد. این موضوع باعث خشم و عصبانیت دوستداران سردار شهید سلیمانی شد.
جالب اینجاست که این نوشته هتاکانه بالای یک خبر جعلی از یک رسانه معاند درج شده بود. اینکه یک رسانه معاند مورد استناد قرار بگیرد یک طرف ماجرا و اینکه یک خبر جعلی نیز باعث توهین به سردار سلیمانی شود که رشادت‌هایش برای این مرز و بوم برای هیچ کسی پوشیده نیست موضوع دیگری است.
محسن شایانفر تهیه کننده سریال «ملکوت» و «حکایت‌های کمال» است که این آثار از رسانه ملی پخش شده اند. دختر وی بعد از سکوت تقریبا دو روزه بعد از مشاهده بازخوردهای منفی از این استوری متنی را با تصویر حاج قاسم سلیمانی منتشر کرد و مدعی شد که صفحه اینستاگرامش هک شده است و این نوشته نه تنها کار او نبوده بلکه وی ارادت قلبی به سردار سلیمانی دارد و ازمردم به سبب بروز این مسئله عذرخواهی کرد.
این درحالی است که اینستاگرام همین مطلب وی را به سبب انتشار عکسی از سردار سلیمانی حذف کرد. کاری که این شبکه اجتماعی آمریکایی همیشه از زمان شهادت این سردار تا به امروز برای مقابله با انتشار آثار این شهید بزرگواردر فضای مجازی انجام می دهد. اما بعد از حذف این پست دختر شایانفر مجبور شد که یک ویدئو عذرخواهی تهیه کند و دوباره ادعای خود مبنی بر هک صفحه اینستاگرامش را تکرار کند.
هر چند که در فضای مجازی خصوصا شبکه های اجتماعی با رصد برخی نظرات و واکنش‌ها آنچه مشاهده می شود این است که چندان ادعای هک صفحه این فرد توسط افکارعمومی مورد قبول واقع نشده است. برخی کاربران این سئوال را مطرح کرده اند که چرا و با چه دلیل باید صفحه این فردی که اصلا شهرتی نداشته و همه شهرت امروزش به خاطر همین پست استوری توهین آمیزش است، هک شود؟ هر چند که وی در این حوزه عذرخواهی کرده است و همچنین در ویدئویی که ازخود منتشر کرده عنوان کرده اصلا آدم سیاسی نیست و آشنایی با این موارد ندارد.
بازخوردها در فضای مجازی به صداوسیما نیز گرایش یافته است. جایی که این دختر و پدرش در حال فعالیت هستند. برخی ازکاربران فضای مجازی از رئیس جدید رسانه ملی درخواست کرده اند که عذر این دختر را که در این رسانه مشغول کار است بخواهد.
از سوی دیگر برخی از کاربران فضای مجازی خواستار بررسی بیشتر این موضوع و صحت ادعای این فرد هستند.
به هر جهت آنچه در بازخورد این پست توهین آمیز در فضای مجازی دیده می شود ارادت مردم و افکارعمومی به این شهید بزرگوار است. شهید سلیمانی در راه مقاومت میراثی از خود به جای گذاشت که مردم برای پاسداری از آن از هر تلاشی فروگذاری نمی کنند. ضدانقلاب نیز از شیفتگی ملت ایران نسبت به سردار دلها با خبر است و از این رو با اخبار جعلی هر روز سعی دارد به طریقی یاد آن شهید بزرگوار را در دل و جان ملت ایران مخدوش کند اما همین حرکت ها به طور عکس عمل می کند و شیفتگی و دلدادگی مردم ایران نسبت به شهیدی که برای آنان پای در راه شهادت گذاشت صد چندان می شود.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
ماجرای ،توهین به سردار،خبر جعلی چه بود؟ افکارعمومی، ، اقدام هتاکانه ، سردار سلیمانی
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا