اردوی « شبی با شهدا » فرصتی برای آشنایی جوانان با شهدا و سبک زندگی آنها است
1400/09/07 - 11:20
تاریخ و ساعت خبر:
115200
کد خبر:
مسئول برگزاری اردوی شبی با شهدا :

اردوی « شبی با شهدا » فرصتی برای آشنایی جوانان با شهدا و سبک زندگی آنها است

به مناسبت هفته بسیج و با هدف جذب و تثبیت نوجوانان در پایگاه‌های بسیج، اردوی شبی با شهدا برگزار شد در این مراسم فرمانده حوزه فاطمیون بیان کرد که اردوی شبی با شهدا، فرصت بسیار مناسبی برای جذب، تثبیت و رشد نوجوانان و آشنایی آنها با سیره و زندگینامه شهدا را فراهم کرده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - فارس- همزمان با گرامیداشت هفته بسیج، اردوی شبی با شهدا در مسجد امام رضا علیه السلام شهرک جوادیه شیراز با حضور نوجوانان بسیجی برگزار شد. سمیرا کنعانی فرمانده حوزه مقاومت فاطمیون ناحیه رسول الله شیراز در گفتگو با این پایگاه بیان کرد که اردوی شبی با شهدا فرصت بسیار مناسبی برای جذب، تثبیت و رشد نوجوانان و همچنین آشنایی آنها با سیره و زندگینامه شهدا را فراهم آورده است.

کنعانی در ادامه اظهار داشت که به منظور احیاء پایگاه مسجد امام رضا علیه السلام شهرک جوادیه و ایجاد روحیه نشاط و شادی در بین نوجوانان با تأسی گرفتن از شهدای والا مقام این اعتکاف شبانه با شهدا برگزار شد.
وی ادامه داد که از هفته های قبل با استفاده از ظرفیت هیئت اندیشه ورز حوزه و پایگاه در خصوص اجرای این برنامه، جلسات متعددی با حضور شورای حوزه خواهر و برادر، فرماندهان پایگاه خواهر و برادر و هیئت امنا مسجد برگزار شد و در زمینه نحوه چگونگی اجرای آن برنامه ریزی شد و مقرر شد برنامه از ساعت 17:30عصر همراه با نماز مغرب و عشا شروع و تا اذان صبح نیز ادامه یابد.


کنعانی با اشاره فضای بسیار مناسب مسجد و فضاسازی شهدایی که انجام گرفته بود اظهار داشت که این برنامه با دعوت از 80نوجوان پسر و دختر و اجرای برنامه های متعدد از جمله سخنرانی، روایتگری، دیدار با خانواده شهید والا مقام صدراله هاشمی از شهدای همان محل، پخش فیلم 23نفر، و برنامه های مختلف اجرا شد.

در پایان این گفتگو کنعانی با اشاره به حضور اساتید و مشاورین اسلامی بیان کرد که در این برنامه سعی شد با استفاده از ظرفیت مشاورین اسلامی در زمینه شناخت ویژگی های رفتاری نوجوانان اقدام شود و ضمن برگزاری جلسات مباحثه فردی و گروهی حاضران ضمن ایجاد فضای مناسبی جهت ارائه نظرات و عقاید نوجوانان، در زمینه رفع شبهات فکری آنها تلاش شود و با فراهم آوردن فضای مناسب جهت رفاقت با شهدا بتوانند در تمامی مراحل زندگی موفق باشند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
اردوی شبی با شهدا، جوانان، شهدا ، سبک زندگی شهدا، شیراز،
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا