عشق مادرانه، برنامه ای به افتخار مادر شهید ابراهیم پیکاری
1400/09/08 - 09:23
تاریخ و ساعت خبر:
115262
کد خبر:

عشق مادرانه، برنامه ای به افتخار مادر شهید ابراهیم پیکاری

عشق مادرانه ، به پاس حضور مادر شهید تازه شناسایی شده ابراهیم پیکاری بعد از 33 سال چشم انتظاری بر مزار فرزندش است که توسط بسیج خواهران سپاه همدان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - همدان- مریم رزجی مسئول دفتر بسیج خواهران سپاه ناحیه همدان در گفتگو با مسئول فضای مجازی ناحیه همدان ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت ، به مناسبت هفته بسیج برنامه ایی با عنوان عشق مادرانه در پایگاه هدیه الزهرا حوزه حضرت فاطمه (س)برگزارشد.

وی با بیان اینکه، این برنامه به یاد شهید تازه شناسایی شده ایی اجرا شد که مادرش پس از ۳۳ سال چشم انتظاری بالاخره او را زیارت کرد، گفت: این دیدار عاشقانه در شهر دارالمومنین که با آغوش گرم خود فرزندی را ازنسل شهید محمدعلی دلاوری تنگستان بوشهر به آغوش گرفته بود، صورت گرفت.

رزجی ادامه داد: دراین مراسم مادرمنتظر، قدم روی چشمان ما گذاشت تا با فرزند خود دیداری عزیز و دل نشین داشته باشد،اسم این فرزند عزیزکرده ، شهید«ابراهیم پیکاری بود.

بنابر این گزارش ابراهیم رزمنده بسیجی اهل بوشهر که درسال ۱۳۶۷درعملیات والفجرمنطقه فاو به فیض شهادت نائل آمد و مدت ها جاویدالاثر بود در سال ۹۳ پیکر مطهرش با تفحص در منطقه فاو پیدا و در مزار شهدای شهر قروه درجزین با عنوان شهید گمنام دفن شد و اکنون هویت این شهید والامقام پس از ۳۳ سال بر اساس آزمایش DNA شناسایی شده است .
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
عشق مادرانه، مادر شهید ، شهید ابراهیم پیکاری
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا