لازم تحقق شعار « تولید پشتیبانی ها و مناع زدایی » اشتغال زایی و کارآفرینی است
1400/09/08 - 12:04
تاریخ و ساعت خبر:
115268
کد خبر:
یک بانوی کارآفرین بنابی

لازم تحقق شعار « تولید پشتیبانی ها و مناع زدایی » اشتغال زایی و کارآفرینی است

یک کارآفرین شهرستان بناب از استان آذربایجان شرقی مهم ترین لازمه تحقق شعار « تولید پشتیبانی ها و مناع زدایی » اشتغال زایی و کارآفرینی دانست و گفت: اید زمینه ای برای فراگیری و آموزش فوت و فن راه اندازی یک حرفه را هر چقدر هم کوچک ایجاد کنیم آن زمان است که می توانیم زمینه خوبی را در جهت اشتغال مهیا کنیم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - اکرم جنگی از بسیجیان پایگاه شهید مدرس حوزه فاطمه الزهرا شهرستان بناب آذربایجان_شرقی بانوی جوان و پر از احساسی است که بعنوان اقتصادی و فعال حوزه کار آفرینی در شهر خود معروف شده است . پای گفتگو با خانم جنگی در نمایشگاه توانمندی بانوان بسیجی استان نشستیم. .

او با اعتماد به نفس کامل از خودکفایی بسیجیان می گوید:
خانم جنگی از چه زمانی به فعالیت هاي اقتصادی وارد شدید؟ در سال ۹۹ بعنوان فرمانده پایگاه و به عشق امام خامنه ای شروع به اشتغال زایی نمودم . طبق روال کاری، تعامل با اداره ها را آغاز کردم. بعد از گذراندن دوره در فنی حرفه ای و گرفتن مدرک و کارت مهارت ،هنرجوها می توانند وام دریافت کنند، و من هم برای گرفتن وام اقدام کردم.
الان در چه زمینه ای فعال هستید؟ فعالیت های من در حوزه صنایع دستی و سفال هست . کار نقطه چینی روی سفال انجام می دهم .
بنظرم بسیجیان خودکفا هستند و می توانند خودکفا باشند . ما در اهدای جوایز در پایگاه هااز دست سازه های بسیجیان با طراوت استفاده می کنیم و اینگونه هم به این عزیزان انگیزه می دهیم و هم در وسع خودمان از آنها حمایت می کنیم
به نظر شما فعالیت آموزشی‌ مهارتی در پایگاه ها چقدر می تواند تاثیر گذار باشد؟ ما باید زمینه ای برای فراگیری و آموزش فوت و فن راه اندازی یک حرفه را هر چقدر هم کوچک ایجاد کنیم آن زمان است که می توانیم زمینه خوبی را در جهت اشتغال مهیا کنیم.

انتهای پیام/-*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
لازم تحقق شعار « تولید پشتیبانی ها و مناع زدایی » اشتغال زایی و کارآفرینی است
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا