پاسخ دندان شکن وزیر خارجه سوئد به مهملات «مصی علینژاد»/ پروژه شکست خورده دیگر مهره سوخته رژیم صهیونیستی
1400/09/10 - 10:08
تاریخ و ساعت خبر:
115281
کد خبر:

پاسخ دندان شکن وزیر خارجه سوئد به مهملات «مصی علینژاد»/ پروژه شکست خورده دیگر مهره سوخته رژیم صهیونیستی

«مصی علینژاد» که در غرب با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی جولان می‌دهد به خود حق می دهد که با این پشتیبانی به هر کسی بر اساس عقاید پوچ خود حمله کند. در آخرین این موارد وی به خانم « آنا لیند» وزیر خارجه سوئد حمله کرده و با پیش کشیدن مسائل فمنیستی او را حامی جمهوری اسلامی خوانده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - امیرحمزه نژاد: «مصی علینژاد» که در غرب با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی جولان می‌دهد به خود حق می دهد که با این پشتیبانی به هر کسی بر اساس عقاید پوچ خود حمله کند. در آخرین این موارد وی به خانم « آنا لیند» وزیر خارجه سوئد حمله کرده و با پیش کشیدن مسائل فمنیستی او را حامی جمهوری اسلامی خوانده است.
مصی علینژاد در سئوالی توهین آمیز از آنا لیند ، وی را اینگونه مورد خطاب قرار می دهد: «من می خواهم شما را در مورد حضورتان در ایران و کرنشتان به جمهوری اسلامی با به سر گذاشتن حجاب به چالش بکشم. به نظرم شما یک دولت واقعی فمنیست نیستید. اگر شما واقعا فمنیست هستید باید پای ارزشهایتان بایستید. منظور من این نیست که به ایران بروید و زنان ایرانی را نجات دهید. زنان ایرانی خودشان با شجاعت حجاب اجباری را به چالش کشیده اند. چطور میتوانید بگویید فمنیست هستید وقتی جمهوری اسلامی را به رسمیت می شمارید.»
منظور این مهره سوخته ضدانقلاب از این روده درازی ها که بخشی از آن اشاره شد سفر وزیرخارجه سوئد به ایران و سر کردن حجاب به احترام قوانین اسلامی بوده است. وی وزیر خارجه سوئد را به خاطر حضور با حجاب در ایران و انجام دیدارهای مختلف با لحنی توهین آمیز خطاب قرار داده و وی را کرنشگر معرفی می کند.
وزیر خارجه سوئد به این سئوال اینگونه پاسخ می دهد که «هدف من به عنوان وزیر خارجه سوئد بسیار مهم است. حتما باید بروم و اگر لازم باشد حجاب بر سر بگذارم. در غیر این صورت باید تنها مردان سیاستمدار به ایران بروند چون هیچ زنی با حجابی چه در میان نمایندگان و چه مسئولان دولتی در سوئد نداریم. بنابراین به عنوان یک زن برای حضور و انجام کارها حجاب بر سر می گذارم.»
مصی علینژاد یکی از مهره هایی است که همواره به تحریم ایران درحوزه های مختلف برای فشار بر مردم ایران اشاره می کند. در این زمینه نیز با طرحی دیگر بعد از شکست در تحریم ورزش حرفه ای زنان ایران سعی دارد موضوع تحریم های دیپلماتیک را در دستور کار خود قرار دهد. درواقع کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی در این حوزه ازسیاهی لشکری همچون این مهره ضدانقلاب که خود را نماینده مردم و خصوصا زنان ایرانی معرفی می کند به عنوان پوششی برای اهداف خود استفاده می کنند. این درحالی است که به وضوح وزیر خارجه سوئد مطرح می کند که منافع این کشور حکم می کند که به عنوان یک زن به قوانین دیگر کشورها احترام بگذارد تا بتوانند با آنها صحبت کند و دیپلماسی ادامه یابد.
این درحالی است که مصی علینژاد مدعی است که وزیر خارجه سوئد برای اینکه وی از کشورهای غربی پول می گیرد باید طبق خواسته وی عمل کند. هدف این مهره ضدانقلاب اثرگذاری بر روی یک مسئول خارجی است تا با اقدام وی منافع دو کشور با هم تضاد داشته باشد و چالشی در این حوزه ایجاد شود که با توجه به پاسخ وزیر خارجه سوئد از این حربه کاری از پیش نمی برد.
آنچه در این ویدئو به خوبی دیده می شود این است که مهره آمریکایی مسئله تحریم ایران در هر مسیری را در دستور کار خود دارد. درواقع وی ماموریت یافته که موضوع تحریم ایران را با برخی وهمیاتی که عنوان می‌کند در کشورهای مختلف طرح کند و از این رو به عنوان کاسب تحریم در کشورهای مختلف غربی کار می کند.
این فرد معلوم الحال با کمک «شیرین عبادی» فردی که جایزه صلح نوبل را از آن خود کرد برای تحریم ورزش بانوان نیز اقداماتی انجام داد. این درحالی است که به شدت از صورت مردم با وی برخورد شد که وی نه تنها به فکر ارتقای وضعیت زنان ایرانی نیست بلکه به خاطر کاسبی قصد دارد تیشه به ریشه پیشرفت بانوان ایرانی بزند. اما نه تنها این مهره سرسپرده مورد توجه قرار نمی گیرد بلکه به عنوان یک نیروی تندرو شناخته می شود که تنها با رانت آمریکا و رژیم صهیونیستی توانسته به برخی از جلسات راه پیدا کند تا نظرات شاذ خود را مطرح کند. از این رو باید به پروژه های شکست خورده مصی علینژاد پروژه تحریم دیپلماسی ایران را نیز افزود.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مصی علینژاد، وزیر خارجه سوئد، رژِیم صهیونیستی
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا