تجمع حماسی یاران سلیمانی با حضور جانشین فرمانده سپاه تهران بزرگ برگزار شد
1400/10/15 - 12:41
تاریخ و ساعت خبر:
116182
کد خبر:

تجمع حماسی یاران سلیمانی با حضور جانشین فرمانده سپاه تهران بزرگ برگزار شد

رزمایش گردان حاج قاسم سلیمانی با تجمع حماسی یاران سلیمانی و با حضور و سخنرانی سرهنگ جهانی نژاد فرمانده ناحیه سپاه ملارد و سردار احمد ذوالقدر جانشین فرمانده سپاه تهران بزرگ و مانور و رژه برادران بسیجی بارعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - مراسم بزرگداشت دهه بصیرت و دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در محل نظامی سپاه ناحیه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ملارد با تجمع حماسی یاران برادران و خواهران بسیجی، گردان ها، یگان ها و اقشار بسیج برادران و خواهران و طلاب با حضور جانشین فرمانده سپاه تهران بزرگ سردار احمد ذوالقدر و فرمانده سپاه ناحیه ملارد سرهنگ جهانی نژاد و فرماندهان و مسئولان سپاه و حوزه ها و پایگاه های مقاومت برگزار شد.

بنابراین گزارش سردار جهانی نژاد ضمن عرض تشکر و قدردانی از فرماندهان و مسئولان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج در مورد اهمیت کارکرد بسیجیان صحبت کرد. در ادامه نیز سردار احمد ذوالقدر جانشین فرمانده سپاه تهران بزرگ طی سخنانی یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت و در خصوص سیره عملی و نظری وی سخنان را بیان کرد.

گروه سرود برادران ثامن از حوزه مقامت شهید شادفرسا مسکن مهر صفادشت دو زیبا درباره حاج قاسم سرودند.

خواهران حوزه ها و پایگاه های مقاومت با پرچم های منقش به نام حضرت زهرا سلام الله علیها و حاج قاسم سلیمانی بر دست خود این محفل را زیبا تر کرده بودند.

در آخر مراسم رزمایش رژه برادران بسیجی، ماشین ها با نواهایی از حاج قاسم سلیمانی و گردان موتور سواران شور حال دیگری به این مراسم بخشیده بودند و همه شرکت کنندگان این مراسم برایشان آرزوی سلامتی کردند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
تجمع حماسی یاران سلیمانی با حضور جانشین فرمانده سپاه تهران بزرگ برگزار شد
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا