برگزاری مراسم گرامیداشت عملیات کربلای 5 در البرز/ برخی از رشادت های شهدا جایی ذکر نشده است
1400/10/21 - 17:32
تاریخ و ساعت خبر:
116371
کد خبر:

برگزاری مراسم گرامیداشت عملیات کربلای 5 در البرز/ برخی از رشادت های شهدا جایی ذکر نشده است

مراسم گرامیداشت عملیات کربلای پنج در البرز برگزار شد و جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:بسیاری از رشادت های شهدا در جایی ذکر نشده است و باید قدردان شهدا و خانواده هایشان باشیم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - البرز: صبح امروز مراسم گرامیداشت عملیات کربلای پنج با سخنرانی سردار حاج علی فضلی در سالن شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد.
در این مراسم خانواده معظم و معزز شهدای استان البرز و مسوولین استانی حضور داشتند.

سردار فضلی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا به ویژه شهید سلیمانی گفت:شهدا به گردن ما حق دارند و خدا امروز توفیق داد تا در محضر مردم استان البرز و خانواده شهدای این عملیات حضور داشته باشم و از خداوند بابت این لطف و عنایت سپاسگزاری میکنم.
وی ادامه داد:برای آماده شدن در عملیات کربلای 5 فرزندان شما همت و دشمن شناسی کردند وآماده شدند و در بالاترین سطح آمادگی رزمی قرار گرفتند.

هیچگاه در دفاع مقدس به اندازه این عملیات به رزمندگان ما فشار نیامد و عملیات تعیین کننده ای پیش روی ما بود.
وی اظهار داشت:هرکسی از این میزان آمادگی عبور می کرد نمره آزمون و جنگ این عملیات داده می شد و یک راهپیمایی 320کیلومتری را باید پشت سر می‌گذاشتند تا از این میدان بعد از اینکه نمره قبولی می‌گرفت بهش اجازه می‌دادند در عملیات شرکت کند.

فضلی تصریح کرد:بالای هزار جلسه، جلسه ی تحلیل نبرد برای آمادگی در این عملیات برگزار شد.
جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شاید این روایت‌ها بتواند اندکی از احوالات آنروزها به نسل امروز منتقل کند.
سردار فضلی با بیان اینکه این عملیات شکستن سخت‌ترین دژ دشمن در شلمچه بود، اظهار کرد: با کمال ناباوری در دو شبانه روز عملیات شناسایی رزمندگان به دژ شلمچه رسیدند که تنها به فضل الهی ممکن بود.

وی تصریح کرد: شهدا از اقدامات خود نمی‌گفتند، بسیاری از رشادت‌های شهدای ما جایی گفته نشده و شنیده نشده است از همین رو تاریخ هم نمی‌تواند آنطور که باید این شهدا را قضاوت کند، شهید کیانپور از جمله این افراد بود که به دژ دشمن در خاک شلمچه نفوذ کرده بود.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
برگزاری مراسم گرامیداشت عملیات کربلای 5 در البرز/ برخی از رشادت های شهدا جایی ذکر نشده است
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا