دستاوردهای انقلاب برای جوانان باید به خوبی تبیین شود / خانواده شهدا سنگرداران اصلی انقلابند
1400/10/25 - 10:21
تاریخ و ساعت خبر:
116396
کد خبر:

دستاوردهای انقلاب برای جوانان باید به خوبی تبیین شود / خانواده شهدا سنگرداران اصلی انقلابند

صبری علیزاده از عاشقانه های زندگیش برایمان میگوید روایت همسر شهیدی که دشمن خون خواه و ناجوانمرد تازه عروس بودنش را به عزا تبدیل کرده بود، زوج جوانی که تازه یک هفته از زندگیشان را به امید سالهای طولانی در کنار هم آغاز کرده بودند اما گروهک منحله دموکرات و کومله سرنوشت آنها در بخاطر عرق به مهین و انقلاب سیاه کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - کردستان، گاهی وقتی همه درگیر روزمرگی‌ها هستند، برایشان باور بعضی زیبایی‌ها سخت می‌شود برایشان قابل باور نیست که می‌توان سال های سال با خاطره زیبای یک هفته و نیم عاشقی زندگی کرد و خدا را شاکر بود.
خانم صبری علیزاده از عاشقانه های زندگیش برایمان میگوید روایت همسر شهیدی که دشمن خون خواه و ناجوانمرد تازه عروس بودنش را به عزا تبدیل کرده بود، زوج جوانی که تازه یک هفته از زندگیشان را به امید سالهای طولانی در کنار هم آغاز کرده بودند اما گروهک منحله دموکرات و کومله سرنوشت آنها در بخاطر عرق به مهین و انقلاب سیاه کرد.

وی می گوید یک هفته از زندگی مشترک ما نگذشته بود که یک شب به طور ناگهانی نصفه های شب ضد انقلاب به خانه ما ریخت و دار و ندار ما را به آتش کشید و سرنوشت مرا به یغما بردند.
خانم علیزاده در ادامه افزود: آن شب گروهک های ضد انقلاب من و همسرم را فقط به جرم اینکه همسرم در سپاه استان خدمت میکرد و با جان و دل به انقلاب عرق داشت را به اسیری گرفتند.
همسر شهید نورالله یادگاری عنوان داشت: نزدیک به 48 ساعت من و همسرم را دشمن منافق به اسارت برد و در این 48 ساعت به هر شکل ممکن که می توانستند من و همسرم را شکنجه کردند تا اینکه بعد از چند روز مقر ضد انقلاب توسط برادران بسیجی و سپاهی به تصرف در آمد و دشمن راهی جز فرار نداشت.

وی افزود: آن روز را هرگز در زندگیم فراموش نخواهم کرد روزی که گروهک های ضد نقلاب با شقاوت تمام در جلوی چشمان من در آخرین لحظه همسرم را به شهادت رساندند.
همسر شهید عنوان داشت: برادران بسیجی و سپاهی تمام تلاش خود را کردند و با عملیلت خود بانی آزادی من و چند نفر دیگر شدند و من آزادی و عزتم را مدیون همین برادران هستم.
علیزاده در ادامه گفت: این روزها امنیت در کشور ما خصوصا در کردستان عزیز بیشتر ازهرجایی دیده می شود و این نتیجه اقتدار و عزت شهیدانی است که با خون خود افتخار این روزها و امنیت و آزادگی را برای ما به ارمغان آوردند.
همسر شهید بیان داشت: شهدا دین بسیار زیادی بر گردن ما دارند چراکه یک روز بدون هیچ چشم داشتی برای آزادگی و اقتدار این انقلاب عاشقانه و بدون ریا جان شیرین خود را فدا کردند.

در ادامه بتول سرکانی مسوول بسیج جامعه زنان سپاه بیت المقدس کردستان در دیدار با این همسر شهید اظهار داشت: توفیق حضور مداوم در جبهه‌های مقدس و خدمتگزاری دلسوزانه به مردم متدین استان قابل تحسین و تجلیل است.
سرکانی افزود: الگو قرار دادن روش و سیره شهدا در ولایت‌مداری و حفظ ارزش‌های انقلاب بر ماندگاری نظام خواهد افزود و موجبات الطاف خاصه حضرت ولی عصر (ع) را فراهم خواهد کرد.
مسوول بسیج جامعه زنان خاطر نشان کرد: این انقلاب به سادگی به دست نیامده است،و بیشتر جوانان این انقلاب برای آزادی و امنیت امروز ما جان شیرین و با ارزش خود را نثار کردند و امروز همه باید برای اقتدار این کشور تلاش کنند.
وی افزود: خانواده شهدا پاسداران اصلی انقلاب اسلامی هستند و هر خانه شهید یک سنگر انقلاب است.
سرکانی ابراز کرد: باید یاد و خاطره شهیدان برای همیشه زنده بماند و نباید فرهنگ ایثار و شهادت در کشور فراموش شود.
مسوول بسیج جامعه زنان تصریح کرد: نسل امروز جنگ و انقلاب را ندیده اند بنابراین باید دستاوردهای انقلاب برای جوانان به خوبی تبیین و تشریح شود.
وی گفت: اقتدار و استقلال نظام جمهوری اسلامی ایران در تمام حوزه ها به خاطرخون پاک شهیدان است و باید راه این شهیدان ادامه پیدا کند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
دستاوردهای انقلاب برای جوانان باید به خوبی تبیین شود / خانواده شهدا سنگرداران اصلی انقلابند
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا