انرژی مثبت و تاثیر آن بر زندگی
1397/10/27 - 11:24
تاریخ و ساعت خبر:
12196
کد خبر:

انرژی مثبت و تاثیر آن بر زندگی

انرژی مثبت به داشتن زندگی بهتر کمک میکنه و تغییرات اساسی برای شما به همراه داره. مطمئنا برای همه پیش میاد که نگرشی منفی داشته باشن و درباره ی موضوعات اطرافشون با بدبینانه برخورد کنن. این موضوع نباید ادامه دار بشه و تا حدی پیش بره که همه ی زندگی فرد رو در بر بگیره.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - انرژی مثبت به داشتن زندگی بهتر کمک میکنه و تغییرات اساسی برای شما به همراه داره. مطمئنا برای همه پیش میاد که نگرشی منفی داشته باشن و درباره ی موضوعات اطرافشون با بدبینانه برخورد کنن. این موضوع نباید ادامه دار بشه و تا حدی پیش بره که همه ی زندگی فرد رو در بر بگیره. خوبه که واقع گرا باشید اما بدبینی و منفی بافی انرژی خوبی رو به زندگیتون نمیاره. داشتن نگرش خوب و مثبت اندیشی که البته با منطق همراه باشه میتونه به شما در گرفتن تصمیمات درست، موفقیت و پیشرفت کردن کمک کنه. در مطلب امروز قدری بیشتر در باره ی این موضوع صحبت خواهیم کرد.
همیشه نیمه پر لیوان رو ببینید
در زندگی خیلی وقتا ممکنه اتفاقای بدی رخ بده که برای همه هست و نباید اینطور فکر کرد که “فقط برای من پیش میاد”. این نگرش درستی نیست. شما با این فکرها باعث آزار خود و اطرافیانتون میشین. به جای این کار با کمی فکر تصمیم درستی بگیرین تا مشکل پیش اومده رو حل کنید. شاید بشه اینطور هم به مساله نگاه کرد که ممکن بود بدتر از این هم بشه. از چیزی که دارید شکر گذار باشین و نیمه ی پر لیوان رو ببینید.
از داشته هاتون لذت ببرید
به جای تمرکز روی نداشته هاتون به آنچه که دارین فکر کنید و از آنها لذت ببرید. زمانی که چیزی احتیاج دارین و آن در اختیارتان نیست، حسرت نخورید. با داشته هاتون زندگی کنید و به خودتون انرژی مثبت بدین. یادتون باشه هر چقدر هم که دارا باشید باز هم میتونین موضوع یا خواسته ای رو پیدا کنید که ندارین پس نباید به خودتون بابت نداشته ها سرکوفت بزنین. شاید شما دارایی هاتون آرزوی خیلی های دیگه باشه پس میشه از تمام لحظات زندگی لذت برد.
از مشکلات و ناگواری ها حرف نزنید و به خودتون انرژی مثبت بدین
فکر کردن مدام به سختی ها، مشکلات و بیماری ها یه حس منفی و همیشگی رو در زندگیتون به وجود میاره که باعث میشه همیشه پژمرده باشین. با این کار نه تنها خودتون بلکه خانواده ی شما هم آزار میبینن. به جای آن مثلا اگه دچار بیماری هستین با خودتون بگین “من مراحل درمانشو انجام میدم و تلاش میکنم تا زودتر خوب بشم” و یا اگه به مشکلی برخوردین بگین “با مشورت کردن راه حل این مشکلو پیدا میکنم”. اینجوری هم اعتماد به نفس بیشتری بدست میارید و هم انرژی مثبت رو به اطرافیانتون منتقل میکنید.
از گذشته بیرون بیایید و در حال زندگی کنید
در گذشته هر چه بوده تموم شده و متعلق به همون گذشته است. با واکاوی روزهایی که دیگه ازشون خبری نیست فقط خودتونو آزار میدید. اگه کسی ناراحتتون کرده ببخشید، کار اشتباهی انجام دادین ازش درس بگیرین و شرمسار نباشین. در زمان حال زندگی کنید و برای ساختن آینده ی بهتر تلاش خود را به کار بگیرید. با غرق شدن در گذشته هیچ چیز عایدتون نمیشه. بگذارید پاکی و انرژی درونیتون تموم زندگی شما رو در بر بگیره و خشم، درد، آسیب ها، نا امیدی و همه‎ی بدی ها جایی در زندگیتون نداشته باشه.
خوشبختی و قدرت خود را حفظ کنید
وقتی توسط دیگران قضاوت میشین و درباره ی شما برداشتهای اشتباه دارند، اجازه ندید که روی فکر و ذهنتون تاثیر بذاره و شما رو تحریک کنه. این موضوع شما رو از اهدافتون دور میکنه و همچنین میتونه تاثیر منفی روی زندگیتون بذاره. حس خوب و خوشبختی شما از همه چیز مهمتره و این موضوعات نباید تهدیدشون کنه. انرژیتون رو برای رسیدن به هدفهایی که دارید نگه دارین نه مقابله با قضاوتهای نادرست.
برای داشتن انرژی مثبت بخندید و شاد باشید
شنیدین که میگن خنده بر هر درد بی درمان دواست؟ این موضوع رو جدی بگیرید. با خندیدن انرژی بیشتری بدست میارید حتی زمانی که خسته باشین این کار میتونه باعث سرحال شدنتون بشه. با خندیدن نه تنها خودتون بلکه به دیگران هم انرژی مثبت رو منتقل میکنید. شوخ طبع باشین تا خانواده‎ و اطرافیان از داشتن شما در کنار خودشون حس خوبی داشته باشند. خندیدن و خنداندن میتونه بمبی از انرژی مثبت رو در اطراف زندگی شما منفجر کنه که حتی نمیتونید تصورشو بکنین.
کمی به خودتون برسید
کمی ورزش کردن شاید پیشنهاد خوبی باشه. شما با ورزش استرس ها و انرژی های منفی اطرافتونو از بین میبرین و به حسی بهتر خواهید رسید. اگه فکر به هم ریخته ای دارید با کمی ورزش به ذهنتون سر و سامان بدید تا بهتر به نتیجه ی دلخواهتون دست پیدا کنید. خرید و یا تفریح با دوستان هم راه بدی نیست. کمی خوش بگذرونین تا از یکنواختی در بیاین و انرژی بیشتری برای ادامه کارهاتون بدست بیارین.
وب سایت دو نفره
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
انرژی مثبت,زندگی,اعتماد به نفس,شانس,نگرش منفی
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا