دستگاه دیپلماسی پیگیر وضعیت مرضیه هاشمی باشد/ حقوق بشر آمریکایی یک شعار توخالی است
1397/10/29 - 11:24
تاریخ و ساعت خبر:
12209
کد خبر:
مسئول بسیج جامعه زنان درخواست کرد

دستگاه دیپلماسی پیگیر وضعیت مرضیه هاشمی باشد/ حقوق بشر آمریکایی یک شعار توخالی است

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان از مسئولان دستگاه دیپلماسی کشور درخواست کرد: هرچه سریعتر در مقابل دستگیری بدون اتهام مرضیه هاشمی (ملانی فرانکلین) خبرنگار پرس تی.وی، توسط ماموران آمریکایی واکنش نشان دهند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - مینو اصلانی رئیس بسیج جامعه زنان در گفت‌وگویی، در واکنش به دستگیری بدون اتهام مرضیه هاشمی (ملانی فرانکلین) خبرنگار پرس تی.وی، توسط ماموران آمریکایی اظهار داشت: با این رفتار بار دیگر مساله نقض آشکار حقوق بشر در ایالات متحده آمریکا نمایان شد.
وی با اشاره به ادعای ایالات متحده امریکا به حفظ کرامت زنان گفت: استفاده از پوشش اسلامی و غذای حلال حق طبیعی یک زن ملسمان است که امریکایی‌ها با وجود ادعاهای حقوق بشری این حق را از هاشمی گرفتند.
اصلانی گفت: دستگیری و بدرفتاری و رعایت نکردن کرامت این زن ملسمان از سوی پلیس امریکا موجب جریحه دار شدن احساسات و غیرت ملت ایران شده است.
رئیس بسیج جامعه زنان خواستار آزادی عاجل این مجری مسلمان شبکه پرس تی. وی شد و از مسئولان دستگاه دیپلماسی کشور درخواست کرد هرچه سریعتر در مقابل این رفتار واکنش نشان دهند.
وی این اقدام را منش امریکا دانست و گفت: این اقدام باز هم نشان داد شعار آزادی بیان و حقوق بشری که از سوی مسئولان این کشور تکرار می‌شود یک شعار تو خالی است.
منبع: خبرگزاری فارس
انتهای پیام/ز

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
اصلانی، مرضیه هاشمی، حقوق بشر، دیپلماسی
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا