تمیز کردن مایکروفر با مواد طبیعی
1397/12/18 - 11:24
تاریخ و ساعت خبر:
12849
کد خبر:

تمیز کردن مایکروفر با مواد طبیعی

اگر شما جز دسته ای از افراد هستید که از مایکروفر زیاد استفاده می کنند، قطعا تمیز کردن و از بین بردن بوی نامطبوع آن برای شما دغدغه شده است. مایکروفر ها به دلیل ماهیت استفاده شان که باعث گرم کردن و حرارت در مواد غذایی می شوند، هر چند وقت یکبار کثیف شده و بوی نامطبوعی در آشپزخانه ایجاد می کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - اگر شما جز دسته ای از افراد هستید که از مایکروفر زیاد استفاده می کنند، قطعا تمیز کردن و از بین بردن بوی نامطبوع آن برای شما دغدغه شده است. مایکروفر ها به دلیل ماهیت استفاده شان که باعث گرم کردن و حرارت در مواد غذایی می شوند، هر چند وقت یکبار کثیف شده و بوی نامطبوعی در آشپزخانه ایجاد می کند. راه حل های متفاوتی برای جلوگیری از این مسئله وجود دارد که برخی از آنها استفاده از مواد شیمیایی می باشد که می تواند به تدریج سلامت شما را به خطر بیندازد. ما در این مطلب به یکی از طبیعی ترین روش های تمیز کردن مایکروفر اشاره خواهیم کرد که در عرض چند دقیقه نتیجه مطلوب بدست می آید.
وسایل مورد نیازبرای تمیز کردن مایکروفر
کاسه آب (کاسه مناسب برای گذاشتن داخل مایکروفر باشد)
یک عدد لیمو
دستمال تمیز
ابتدا لیمو را به قطعات نازک دایره ای شکل تقسیم کنید. سپس آن را درون کاسه آب بریزید.
سپس کاسه آب و لیمو را داخل مایکروفر قرار داده و حدود 2 تا 3 دقیقه (یا تا زمانی که مایکروفر کمی بخار بگیرد)، با حرارت بالا به آن زمان دهید. وقتی این مدت تمام شد، اجازه دهید کاسه 3 دقیقه دیگر نیز در مایکروفر باقی بماند. بخار حاصل از آب و لیمو باعث شل شدن چربی ها و مواد غذایی چسبیده درون مایکروفر می شود.
کاسه را از مایکروفر خارج کرده و با استفاده از دستمال قسمت داخلی مایکروفر را تمیز و خشک نمایید. متوجه خواهید شد که به چه راحتی مواد درون مایکروفر از بین خواهد رفت.
اکنون سینی درون مایکروفر را در آورده و با آب و لیمو شستشو دهید و در نهایت با دستمال روی آن بکشید و آن را خشک کنید.
سینی را سر جای خود بگذارید. اکنون مایکروفر تمیز و بدون بو می باشد.
توجه کنید این روش را می توانید با استفاده از جوش شیرین (یک پیمانه جوش شیرین و دو لیوان آب سرد به مدت 20 دقیقه) یا سرکه (یک دوم پیمانه سرکه بدون نیاز به آب، به مدت 5 دقیقه) انجام داده و به همان طریق مایکروفر را تمیز نمایید.
وب سایت دو نفره
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مایکروفر,مواد طبیعی,تمیز کردن,مواد غذایی,
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا