تحلیلی بر حضور نیروهای محور مقاومت در حادثه سیل ایران
1398/01/28 - 11:24
تاریخ و ساعت خبر:
13305
کد خبر:
بلال اذان بگو!

تحلیلی بر حضور نیروهای محور مقاومت در حادثه سیل ایران

بدست آوردن تجارب بیشتر برای نیروی تازه کاری همچون حشدالشعبی سمّی مهلک برای برجامیون، مزدوران منطقه‌ای و آمریکا خواهد بود. چراکه تبدیل شدن حشدالشعبی به یک حزب‌الله لبنان برای صحنه گردان‌های منطقه‌ای بسیار خطرناک است!
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - زمانی که فتح مکه صورت گرفت، پیامبر رو به بلال حبشی کرده و فرمودند: «ای بلال برو و اذان بگو!». اشراف مکه و مدینه مِن جمله قریش، متعرض پیامبر شده و گفتند: آیا تو برده‌ٔ سیاهی را که تازه آزاد شده است را برای چنین کار مهمی می‌گذاری؟!! آیا بهتر نبود که یکی از ما که نه برده بوده‌ایم و نه سیاه را برای چنین کاری برمیگزیدی؟! واکنش‌ها نسبت به حضور حشدالشعبی در ایران، توسط افرادی خاص را باید چنین انگاشت! کسانی که متعرض کمک‌های مردمی نیروهای حشدالشعبی و حزب‌الله شده‌اند، دقیقا مانند سران منافق و زالوصفت قریش هستند که بلال را به تمسخر می‌گرفتند! حالا چه سیاستمدار باشند چه سلبریتی‌هایی نظیر ساره!
همانطور که ذکر کرده بودیم حضور نیروهای حشدالشعبی و حزب‌الله لبنان در ایران دارای پالس‌ها و نکات بسیار مهمی است که تا جایی که بتوانیم برای شما عنوان خواهیم کرد.
1. نیروهای حشدالشعبی صرفا در این سال‌ها به منظور مبارزه با نیروهای تکفیری و آمریکایی توسط سپاه و رهبری به کار گرفته شده بودند. اما ورود این نیروها در بحث کمک رسانی می‌تواند با ساختن روحیه‌های خود در اموری بجز نظامی، برای خود در عراق و منطقه آبرویی کسب کرده که این به شدت به تقویت آنها منجر خواهد شد.
2.این نیروها تا الان تجربهٔ هیچگونه کار غیرنظامی نداشته‌اند ولی با آمدن در کارهای ساخت و ساز، عمرانی، بهداشتی و ... تجربه‌ای کسب خواهند کرد که کار برای مخالفان حشدالشعبی در خاک عراق تمام خواهد شد.
3.بدست آوردن تجارب بیشتر برای نیروی تازه کاری همچون حشدالشعبی سمّی مهلک برای برجامیون، مزدوران منطقه‌ای و آمریکا خواهد بود. چراکه تبدیل شدن حشدالشعبی به یک حزب‌الله لبنان برای صحنه گردان‌های منطقه‌ای بسیار خطرناک است!
4.دلیل مخالفت‌ها با حضور حشدالشعبی، گرفتن پالس‌هایی از اتاق‌ فکرهایِ ضدِّ مقاومت است! حضور نیروهای حشد‌الشعبی به ایران بدون فرمانِ رهبری انقلاب اصلا امکان پذیر نیست! این سیلی محکمیست که رهبری بر صورت برجامیون و دولت ناکارآمد زده است!
5.آیندهٔ حشدالشعبی در منازعات سیاسی عراق بسیار تعیین کننده خواهد بود. رهبری انقلاب، با چنین کار بزرگی، آنها را وارد معرکه‌ای بسیار گسترده‌ای کرده تا آنها بتوانند سریعاً برای آیندهٔ عراق تصمیم‌گیری‌های قاطع‌تری داشته باشند و افرادی چون بارزانی و ... را به کنار بزنند!
6.روحانی و ظریف بعد از حضور بشاراسد و استعفای ظریف، سفری به عراق کرده و دیداری با آیت‌الله سیستانی داشتند. نیروهای حشدالشعبی به وسیلهٔ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پایه گذاری شد و بخاطر دستور رهبری انقلاب، این نیروها تحت نظر فرماندهان ایران و آیت‌الله سیستانی قرار گرفتند. رهبری با دستوری که به فرمانده کل نیروهای مسلح می‌دهد، نیروهای حشدالشعبی به ایران فراخوانده می‌شوند تا سیلی محکمی به کسانی باشد که تدارک آن دیدار را با آقای سیستانی دیده و آن کلیپ مشهور را به بیرون دادند!
7.درحالی که هلال احمر حتی یک ریال هم نمی‌تواند به ایران بیاورد و جناب ظریف دنبال سند جمع کردن علیه آمریکا است، رهبری انقلاب بازوان منطقه‌ای خود را فرا می‌خواند و آنها خود را به ایران می‌رسانند. از حشدالشعبی عراق گرفته تا حزب‌الله لبنان تا نیروهای مقاومت سوریه. آمدن این نیروها، هم برای کمک به مردم سیل زده است و هم پالس بسیار مهمی برای داخلی هاست!
8.رهبری به همگان نشان داد که دست برتر منطقه‌ است. همان‌طور که بشاراسد را آورد و سیلی محکمی به برجامیون زد، امروز به خاطر کمک‌هایی که به نیروهای حزب‌الله لبنان در جنگ‌هایش علیه متجاوز صهیونیستی تا حشدالشعبی عراق در مواجهه با تروریست‌های تکفیری کرد، درحال برداشت میوهٔ آن است.
9.سید علی خامنه‌ای، ماهرترین شطرنج باز عرصهٔ سیاست منطقه و دنیاست. او بعد از ۶ سال، حالا با وقار و وزانت همیشگی درحال جابجایی مهره‌های خود در منطقه‌ است و دیگر هیچ کاری از آمریکا و نیروهای غرب‌زدهٔ داخلی هم بر نمی‌آید!
10.رهبر معظم انقلاب در مقابل طرح بسیار پیچیده و بزرگ آمریکا در منطقه، با فراخواندن نیروهایی نظیر حشدالشعبی عراق، حزب‌الله لبنان، فاطمیون افغانستان و زینبیون پاکستان و مقاومت سوریه؛ این پالس مهم را به تمام جهان ارسال کردند که؛ «ولیّ امر مسلمین من هستم!» (این خط کاملاً نیاز به توضیح دارد ولی از توضیح بیشتر معذورم)
انتهای پیام/

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
تحلیل، سیل ایران، حدالشعبی، حزب الله، فاطمیون، کمک رسانی
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا