بازدید مسئول بسیج جامعه زنان کشور از مناطق سیل زده سوسنگرد و حمیدیه/ طرح هر خانواده یک هدیه به سیل زدگان اجرا می شود
1398/02/02 - 11:24
تاریخ و ساعت خبر:
13348
کد خبر:
همزمان با سالروز ولادت امام زمان (عج) انجام شد:

بازدید مسئول بسیج جامعه زنان کشور از مناطق سیل زده سوسنگرد و حمیدیه/ طرح هر خانواده یک هدیه به سیل زدگان اجرا می شود

مینواصلانی، رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور در سفر به استان خوزستان علاوه بر بازدید از مناطق سیل زده در جلسات هم اندیشی نخبگان استان خوزستان و مسئولین خواهران اردوگاه جوادالائمه شهرستان حمیدیه شرکت کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - مینواصلانی، رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور در سفر به استان خوزستان علاوه بر بازدید از مناطق سیل زده در جلسات هم اندیشی با اساتید حوزه علمیه و مسئولین خواهران اردوگاه جوادالائمه شهرستان حمیدیه شرکت کرد.
بنابر این گزارش جلسه هم اندیشی بسیج جامعه زنان و بسیج اساتید با حوزه علمیه با حضور مسئول بسیج جامعه زنان کشور و هیئت همراه در عصمتیه بانوان در اهواز با موضوع شبکه سازی و ارتباط گیری با مردم مناطق سیل زده استان خوزستان برگزار شد.
در ادامه این سفر، اصلانی با همراهی مسئول بسیج جامعه زنان استان خوزستان از اردوگاه ابوحمیظه واقع در دبیرستان دولتی شهدای روستای ابوحمیظه سوسنگرد بازدید کرده و در جریان امدادرسانی و خدمت رسانی به مردم سیل زده این منطقه قرار گرفتند.
در این دیدار مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور بر اجرای طرح هر خانواده یک هدیه برای کمک به زنان سرپرست خانوار تأکید کرد و گفت: باید تدابیر و برنامه ریزی درستی برای بعد از برگشتن سیل زدگان به خانه های شان و ایجاد آرامش در شهرها و روستاها صورت گیرد.
نشست دکتر اصلانی و مسئول بسیج زنان استان خوزستان با مسئول فرهنگی خواهران اردوگاه جوادالائمه شهرستان حمیدیه از دیگر برنامه های این سفر بود.
در این نشست در خصوص انجام اقدامات فرهنگی و بررسی مسایل و آسیب های مردم مناطق سیل زده در اردوگاه بحث و برنامه ریزی شد.
سرکشی و بازیدید از روستای بنده سوسنگرد که از روستاهای سیل زده، بارش های شدید اخیر استان خوزستان است آخرین بخش سفر رئیس بسیج جامه زنان کشور در استان خوزستان بود.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مینواصلانی، رئیس سازمان بسیج زنان کشور، سیل زده، خوزستان، حمیدیه، سوسنگرد، اهواز
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا