کتاب« من رضا هستم » رو نمایی شد
1401/01/15 - 10:18
تاریخ و ساعت خبر:
137921
کد خبر:
طی مراسمی در ملایر

کتاب« من رضا هستم » رو نمایی شد

مراسم رونمایی از کتاب من رضا هستم شهید رضا ساکی در شهرستان ملایر با حضور خانواده شهید،همرزمان ، مسئولین ، خانواده شهدا و آحاد مردم برگزار شد .
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - همدان: مراسم یادبود و رونمایی از کتاب (من رضا هستم) شهید رضا ساکی به نویسندگی دکتر مسیبی با حضور خانواده شهید،همرزمان ، مسئولین ، خانواده شهدا و آحاد مردم شهید پرور شهرستان ملایر برگزار شد.


ایشان عنوان کرد:شهید داریوش(رضا)ساکی تک پسر خانواده و از شهدای غواص و دانشجوی رشته پزشکی و فعال در رشته بسکتبال زاده ۱۳۴۱ در شهرستان ملایر بود که در سال ۱۳۶۵ در اروند رود به شهادت رسید.

وی افزود:شهید ساکی بعد از ۱۱ سال مفقودالاثر بودن در بهشت هاجر این شهرستان به خاک سپرده شد.

ایشان افزود: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین برقراری نماینده محترم ولی فقیه در شهرستان آغاز و با بیان خاطرات شهید از لسان همرزم شهید آقای مطهری همراه شد.

در ادامه مراسم تجلیل از خانواده معظم شهید ، نقاشی چهره شهید توسط هنرمند بسیجی و اهداء به مادر شهید ، خوشنویسی کلام‌ پدر شهید در صفحه اول کتاب توسط هنرمند خوشنویس بسیجی به امضاء پدر و هدیه به مدعوین مراسم ، برپایی ایستگاه صلواتی و نمایشگاه کتاب و ملزومات فرهنگی نیز از دیگر برنامه های این مراسم بودند.


این مراسم به همت ستاد برگزاری مراسم‌ در سالن همایش های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در روزچهارشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۱ ملایر برگزار شد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
کتاب« من رضا هستم » رو نمایی شد
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا