دلجویی مسئول بسیج جامعه زنان کردستان از خانواده زندانیان شهرستان سنندج+ تصویر؛
1401/01/17 - 09:54
تاریخ و ساعت خبر:
137992
کد خبر:

دلجویی مسئول بسیج جامعه زنان کردستان از خانواده زندانیان شهرستان سنندج+ تصویر؛

مسئول بسیج جامعه زنان استان کردستان از خانواده زندانیان شهرستان سنندج دلجویی کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - از کردستان، مهوش رحیمی: به مناسبت ماه مبارک رمضان، مسئول بسیج جامعه زنان استان کردستان با حضور در جمع خانواده های زندانیان زن استان با آنها دلجویی کرد و در جریان رفع مشکلات انها برآمد.
بتول سرکانی در این خصوص اظهار داشت: بسیج جامعه زنان همیشه وظیفه و تکلیف خود را در خدمت رسانی به مردم می دانند و افتخاری بر خود می بیند که از سوی خداوند انتخاب شده است که در جامعه و کف میدان به مردم عزیز خود کمک نماید.

وی گفت: زنان بسیجی ما همواره در پیشگیری از آسیبها نیز نقش آفرین بوده و این موجب گشته که مردم را در رویارویی با چالشها مقاوم تر نماید.
وی افزود: در دو سال اخیر با تمام توان سعی بر کمک‌رسانی به خانواده زندانیان شد که نتیجه آن آزادی تعداد قابل‌ملاحظه‌ای از زندانیان غیر عمد و محکومین جرائم مالی بود که با کمک نهادهای انقلابی از جمله سپاه بیت المقدس کردستان انجام شد و در نهایت رضایتمندی خانواده زندانیان و خشنودی خداوند متعال را درپی داشته است.
سرکانی خاطر نشان کرد: خانواده زندانیان در معرض آسیب های اجتماعی قرار دارند و عدم حمایت های مادی و معنوی از این قشر آسیب پذیر ، موجب ورود آنها به چرخه جرم می شود.

وی ادامه داد: با زندانی شدن زنان سرپرست خانوار ، فشارهای روانی و مالی جبران ناپذیر متحمل خانواده و فرزندان آنان شده و با اقداماتی که برای حمایت از خانواده‌های زندانیان وجود دارد، این خانواده‌ها در معرض انواع آسیب های اجتماعی و درگیر مشکلات مالی، عاطفی می شوند.
مسئول بسیج جامعه زنان کردستان گفت: اگر به طور جدی، حمایتی از خانواده‌های زندانیان صورت نگیرد، باید نگران افزایش آمار آسیب ها و تعداد بزهکاران در آینده باشیم و سپاه بیت المقدس کردستان نیز از زندانیان زن جرائم غیر عمد تا سقف 50 میلیون تومان کمک خواهد کرد تا از بند رهایی یافته و در جمع خانواده هایشان حضور یابند.

وی تاکید کرد: خانواده‌های زندانیان جرمی مرتکب نشده‌اند و نباید به دلیل زندانی شدن یکی از اعضاء که در اغلب موارد نان آور خانه است، دچار مشکلات متعدد شوند و تلاش ها نیز بر این مبنا قرار گرفته تا با سرکشی از این گونه خانوادها، ضمن بررسی وضعیت آنان در رفع مشکلات این خانواده‌ها اهتمام ویژه صورت گیرد.

وی در پایان با اشاره به اقدامات حمایتی و مراقبتی از خانواده زندانین اضافه کرد: پیرو منویات رهبر معظم انقلاب در حمایت از خانواده زندانیان، در سالهای اخیر توجه ویژه ای به این قشر آسیب پذیر شده است.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
دلجویی مسئول بسیج جامعه زنان کردستان از خانواده زندانیان شهرستان سنندج+ تصویر؛
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا