راه اندازی کلینیک ویژه خانواده در حوزه طرح «ایران جوان بمان»
1401/01/31 - 08:33
تاریخ و ساعت خبر:
138345
کد خبر:

راه اندازی کلینیک ویژه خانواده در حوزه طرح «ایران جوان بمان»

مسئول بسیج جامعه زنان کردستان گفت: با بررسی شرایط کنونی و بالاخص آمار آسیب های اجتماعی و وضعیت خانواده ها به نظر می رسد پیش بینی برنامه منسجم، حساب شده و منطبق با واقعیت های جامعه به نحوی که موجب رفع کاستی های موجود از لحاظ نگرش و رفتار شود یک ضرورت جدی محسوب می شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - از کردستان، بتول سرکانی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بیت المقدس کردستان در جلسه ی طرح راه اندازی کلینیک ویزه خانواده که در سنندج برگزار شد اظهار داشت: با بررسی شرایط کنونی و بالاخص آمار آسیب های اجتماعی و وضعیت خانواده ها به نظر می رسد پیش بینی برنامه منسجم، حساب شده و منطبق با واقعیت های جامعه به نحوی که موجب رفع کاستی های موجود از لحاظ نگرش و رفتار شود یک ضرورت جدی محسوب می شود.

وی گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مطالبات مجدانه ایشان برای توجه به تحکیم و تعالی خانواده در نظام جمهوری اسلامی تکلیف دوچندان می گردد.
سرکانی یادآور شد: کلینیک خانواده به مراکزی اطلاق می شود که با برخورداری از بخش های متعدد تخصصی خدمات تربیتی آموزشی، مشاوره و مددکاری به افراد جامعه برای تحقق خانواده پایدار کمک می کند، این مراکز با مشارکت دستگاه های متعدد اداره می شود و این کلینیک با همکاری معاونت اجتماعی سپاه بیت المقدس کردستان و بسیج جامعه زنان ایجاد خواهد شد.

وی افزود: ایجاد مراکز مطمئن بر مبنای مشارکت دستگاه های موثر و با تکیه بر توان موسسات مردم نهاد برای ارائه خدمات تربیتی آموزشی مددکاری و مشاوره، افزایش مهارت زندگی خانواده ها، ایجاد زمینه تشکیل خانواده، کاهش آسیب های خانواده، تقویت احساس خوشبختی، تحکیم بنیان خانواده و کمک به خانواده برای پرورش نسلی برخوردار از سلامت جسمی، روانی و اخلاقی در جامعه از اهداف این طرح بر پایه راه اندازی کلینیک خانواده است.

تفکر اسلامی با فرامین دینی و قرآنی به درون خانواده ها و جامعه تزریق شود
ولی یی مسئول معاونت اجتماعی سپاه بیت المقدس کردستان نیز در این جلسه اظهار داشت: مقوله ی دشمن این است که در حوزه ی کاهش جمعیت کار کنند و اعتقادی به سبک زندگی اسلامی و مشاوره ی اسلامی ندارند و دغدغه ی ما در حوزه ی اجتماعی این است که با رویکرد اسلامی یک تیم خوب در حوزه ی سبک زندگی اسلامی در مقابل با سبک زندگی غربی ایجاد کنیم.
وی گفت: باید تفکر اسلامی را با فرامین دینی و قرآنی به درون خانواده ها و جامعه تزریق کنیم و در این میان به راه اندازی کلینیک ویژه خانواده با یک مشاوره ی مذهبی نیازمندیم و سعی می شود که در شهرستان ها سنندج، سقز و مریوان این کلینیک ها راه اندازی شود.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
راه اندازی کلینیک ویژه خانواده در حوزه طرح «ایران جوان بمان»
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا