820 بسته معیشتی به ارزش 950 میلیون ریال بین نیازمندان شهرستان کبودرآهنگ توزیع شد
1401/02/05 - 15:35
تاریخ و ساعت خبر:
138445
کد خبر:
فرمانده حوزه بسیج خواهران حضرت زهرا(س) کبودرآهنگ خبرداد:

820 بسته معیشتی به ارزش 950 میلیون ریال بین نیازمندان شهرستان کبودرآهنگ توزیع شد

مسئول بسیج خواهران حوزه حضرت زهرا(س) سیده سمیه جعفری: در راستای مواسات و همدلی همزمان با روزهای ماه مبارک رمضان ولبیک به فرامین مقام معظم رهبری از توزیع بیش از۸۲۰بسته معیشتی به مبلغ ۹۵۰میلیون ریال و توزیع گوشت قربانی به مبلغ ۱۸۰میلیون ریال و سایر خدمات به همت خیرین در بین اقشار آسیب دیده شناسایی شده شهرستان توزیع شده خبرداد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - مسئول بسیج خواهران حوزه حضرت زهرا(س) سیده سمیه جعفری: در راستای مواسات و همدلی همزمان با روزهای ماه مبارک رمضان ولبیک به فرامین مقام معظم رهبری از توزیع بیش از۸۲۰بسته معیشتی به مبلغ ۹۵۰میلیون ریال و توزیع گوشت قربانی به مبلغ ۱۸۰میلیون ریال و سایر خدمات به همت خیرین در بین اقشار آسیب دیده شناسایی شده شهرستان توزیع شده خبرداد.
این بسته های معیشتی شامل اقلام ضروری ویژه ماه مبارک رمضان بوده و ارزش ریالی هر بسته که ترکیبی از بسته های معیشتی و بهداشتی است بامیانگین ۳میلیون ریال که با همت خیرین و بسیجیان سلحشور انقلابی تامین شده.

این فعال بسیجی افزود:هدف اصلی این خیرین و بسیجیان زدودن غبار فقر و محرومیت زدایی از چهره جامعه گره گشایی از مشکلات مردم شهرستان بوده است.
جعفری با اشاره به شیوع بیماری کرونا در یک سال گذشته گفت با توجه به آسیب جدی کرونا در معیشت و اقتصاد برخی خانواده ها به همت نیروهای بسیج و خیرین شهرستان در یک سال گذشته بیش از ۵۰۰۰ بسته معیشتی آموزش و بهداشتی به ارزش ۳۵ میلیارد ریال در بین خانواده های آسیب پذیرکرونایی توزیع شده است.

وی افزود: هدف از این طرح خداپسندانه را تاسی به ائمه معصومین دانسته و اظهار کرد ما تا ابد رهرو راه راستین ائمه معصومین (ع) هستیم و دستگیری از نیازمندان یکی از صفات این بزرگواران است.
مسئول بسیج خواهران حوزه حضرت زهرا(س)شهرستان کبودراهنگ افزود: در این طرح خود جوش حدود ۴۰نفر از بانوان در خصوص شناسایی افراد نیازمند ،شناسایی خیرین ،دریافت ،جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی تهیه و توزیع بسته های معیشتی همکاری می‌کنند..
این فعال بسیجی درپایان گفتگو با دعوت از خیرین برای شرکت در این طرح بزرگ خیرخواهانه عنوان کرد: در این روزها جامعه به همدلی و مشارکت بیشتر نیاز دارد و طبعاً افراد متمکن و خیر می‌توانند نقش مهم و تأثیرگذاری ایفا نمایند،برای اجرای کارهای خیر لازم است نگاه بسیجی و جهادی حاکم باشد، خاطر نشان کرد: تنها با روحیه و حرکت جهادی و معنوی می‌توان در جامعه تأثیرگذار بود به نحوی که گره‌ای از مشکلات مردم باز شود.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
820 بسته معیشتی به ارزش 950 میلیون ریال بین نیازمندان شهرستان کبودرآهنگ توزیع شد
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا