حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، مظلومیت ملت فلسطین را به دنیا مخابره می کند
1401/02/08 - 14:16
تاریخ و ساعت خبر:
138525
کد خبر:
استاد حوزه ودانشگاه :

حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، مظلومیت ملت فلسطین را به دنیا مخابره می کند

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه حضور میلیونی و گسترده مردم در راهپیمایی ها از جمله آخرین جمعه ماه رمضان که به عنوان روز قدس نامگذاری شده، گفت:در واقع مانور قدرت و حضور مردم در صحنه انقلاب می باشد و هر چه این حضور پررنگ تر باشد، محاسبات دشمن بیشتر بهم می ریزد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - لهام آزما با اشاره به روز قدس گفت: امام خمینی(ره) به دلیل بصیرت بسیار بالایی که داشتند، پایه گذار برنامه هایی بودند که این اقدامات دوراندیشانه معمار کبیر انقلاب باعث ماندگاری وحفظ انقلاب و همچنین پایبندی مردم به اصول انقلاب که همان دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم است، شده است.
وی افزود: حضور میلیونی و گسترده مردم در راهپیمایی ها از جمله آخرین جمعه ماه رمضان که به عنوان روز قدس نامگذاری شده، در واقع مانور قدرت و حضور مردم در صحنه انقلاب می باشد و هر چه این حضور پررنگ تر باشد، محاسبات دشمن بیشتر بهم می ریزد.
استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به تبلیغات دشمنان برای نامید کردن مردم، اضافه کرد: ملت ایران بدون توجه به تبلیغات مسموم دشمنان، در همه صحنه های مختلف مانند راهپیمایی ها، با روحیه امید و حرکت در مسیر انقلاب ادامه می دهند.
آزما یادآور شد: برخی از معاندین می گویند که نسلهای گذشته در رفراندوم به جمهوری اسلامی رای بله دادند و ما مجبور نیستیم ادامه دهنده ی راه پیشینیان خود باشیم اما باید گفت حضور مردم در صحنه های مختلف مانند انتخابات ، خاموش کردن فتنه ها و راهپیمایی ها نشان داده که مردم با حضورگسترده خود در خیابانها به جمهوری اسلامی و اصول واهداف آن همیشه رای آری می دهند.
وی با بیان این که راهپیمایی روز قدس یاد آور دفاع از مظلوم ومبارزه باظالم به عنوان اصل اولیه انقلابف افزود: این راهپیمایی باعث می شود که مسئله اشغال قدس توسط ارتش اشغالگر صهیونیست فراموش نشود که نه تنها فراموش نشده بلکه این تظاهرات برعلیه صهیونیست غاصب نیز جهانی شده وپیام مظلومین فلسطین به تمام جهان مخابره شده است.
آزما گفت: مردم جهان ماهیت اشغالگری رژیم منحوس صهیونیست را شناخته و جامعه جهانی اشغالگری او را محکوم خواهند نمود.
وی مسجد الاقصی قبله اول مسلمانان جهان را جزء خطوط قرمز برشمرد و افزود: هرگونه بی حرمتی به این مسجد با وکنش مسلمانان همراه است و روز به روز شاهد فرو ریختن هیمنه صهیونیست ها هستیم.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، مظلومیت ملت فلسطین را به دنیا مخابره می کند
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا