بانوان پزشک فلسطینی صدای ایستادگی تا آزادی قدس را به جهانیان مخابره کنند
1401/02/08 - 14:14
تاریخ و ساعت خبر:
138536
کد خبر:
پزشک لرستانی مطرح کرد؛

بانوان پزشک فلسطینی صدای ایستادگی تا آزادی قدس را به جهانیان مخابره کنند

مردانی گفت:از بانوان پزشک فلسطینی دعوت مینمایم تا امسال با نمادی ویژه،در راهپیمایی آخرین جمعه ماه رمضان حضور یافته و صدای ایستادگی تا آزادی قدس شریف، را به جهانیان مخابره نمایند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - به نقل از خبر افلاک ، دکتر مهناز مردانی در رابطه با اهمیت روز قدس اظهار داشت:حضور بسیاری از کشورهای جهان در راهپیمایی روز قدس حکایت از وحدت بین مسلمانان در راستای حمایت و دفاع از حقانیت مردم مظلوم فلسطین و ملت های مستضعف دارد.
وی با اشاره به برگزاری روز قدس در بیش از ۸۰ کشور اسلامی و غیراسلامی افزود:حضرت امام خمینی (ره)، روز قدس را نه تنها روز فلسطین، بلکه روز اسلام و روز حکومت اسلامی دانسته اند و آن را مقدمه ای برای بسیج عمومی اسلامی و تشکیل حزب مستضعفین در تمام دنیا معرفی کرده است.
پزشک لرستانی عنوان کرد:روز جهانی قدس نماد وحدت، یکپارچگی و انسجام ملت های مسلمان حول مسئله فلسطین و قدس شریف است.
مردانی خاطرنشان کرد: ما به عنوان یک فرد مسلمان وظیفه داریم،اصالت، هویت و حقانیت حاکمیت ملت فلسطین بر سرزمین قدس و و لزوم بازگشت آوارگان و پناهندگان فلسطینی به کشورشان را با برگزاری مراسم های مختلف و حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس، از مجامع بین المللی خواستار شویم.
وی تصریح کرد: روز قدس همه کشورهای اسلامی را حول محور حق طلبی و مقابله با باطل با یکدیگر متحد می کند، به همین دلیل جبهه کفر همه تلاش خود را برای تضعیف آن به کار گرفته است از این رو باید با تمام توان آرمان های جبهه مقاومت را حفظ و اشاعه داد.
وی ضمن اعلام حضور در راهپیمایی روز قدس و همبستگی با جبهه مقاومت خاطرنشان کرد:از بانوان پزشک فلسطینی دعوت مینمایم تا امسال با نمادی ویژه،در راهپیمایی آخرین جمعه ماه رمضان حضور یافته و صدای ایستادگی تا آزادی قدس شریف،احقاق حق مظلومان و نابودی و سرکوب مستکبران را به جهانیان مخابره نمایند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
بانوان پزشک فلسطینی صدای ایستادگی تا آزادی قدس را به جهانیان مخابره کنند
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا