طعم شیرین آزادی، هدیه شهید حسین همدانی به زندانی زن سیده
1401/02/11 - 10:23
تاریخ و ساعت خبر:
138624
کد خبر:

طعم شیرین آزادی، هدیه شهید حسین همدانی به زندانی زن سیده

به همت گروه جهادی پایگاه شهیده سمیه در ماه مبارک رمضان همزمان با عید سعید فطر یک زندانی زن سیده از زندان آزاد شد به آغوش خانواده باز گشت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - همدان: فرمانده حوزه شهیده افضل در گفت‌وگو با خبرنگار ما ، در خصوص آزادی زندانیان در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: مبلغ هشتاد میلیون تومان به همت گروه جهادی پایگاه شهیده سمیه و خیریه امام زمان (عج ) در ماه مبارک رمضان به منظور آزادی زندانی زن سیده جمع اوری و به حساب ستاد دیه استان واریزشد.

والایی افزود: مبلغ جمع آوري شده در در ۱۰ اردیبهشت ماه مصادف با بیست و هشتم توسط مسئول بسیج جامعه زنان و فرمانده حوزه شهیده افضل و پایگاه شهیده سمیه به ستاد دیه جهت آزاد سازی زندانی واریز شد .

وی در ادامه عنوان کرد: این برنامه در راستای دومین کنگره بزرگ داشت سرداران، امیران و ۸۰۰۰ شهید استان همدان در حال برگزاری است که به نیابت از شهدا تلاش داریم تا زمینه آزادی هر چه بیشتر زندانیان معسر، بیگناه که در اثر یک حادثه گرفتار شده‌اند را با پذیرش اعسار و کمک خیرین استان فراهم کنیم.

والایی با بیان این مطلب که آزاد سازی این زندانی با توسل به سردار شهید حاج حسین همدانی صورت گرفت،گفت: که به مدد شهدا این مبلغ با کمک مردم خیرخواه و خیران نیکوکار و بهمت گروه جهادی پایگاه شهیده سمیه تهیه و اهدا شد .
فرمانده حوزه شهیده افضل در پایان تصریح کرد: امیدواریم با کمک مردم خیرخواه و خیران نیکوکار بتوانیم خانواده های بیشتری را چشم انتظار آزادی هستند به آغوش خانواده باز گردانیم .
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
طعم شیرین آزادی، هدیه شهید حسین همدانی به زندانی زن سیده
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا