فعالیت ۳۰ گروه جهادی بسیج  در رزمایش جهادگران فاطمی شمال غرب شیراز   / حضور تیم  پزشکی در قصر قمشه
1401/02/21 - 12:54
تاریخ و ساعت خبر:
138798
کد خبر:
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص)شیراز :

فعالیت ۳۰ گروه جهادی بسیج در رزمایش جهادگران فاطمی شمال غرب شیراز / حضور تیم پزشکی در قصر قمشه

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت: گروه جهادگران فاطمی در محله قصر قمشه شیراز خدمات رایگان به مردم ارائه کردند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - فارس- شیراز - نیکوگفتار : سرهنگ عباس بنایی خیرآبادی فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز صبح امروز در حاشیه رزمایش جهاد گران فاطمی در قصر قمشه در جمع خبرنگاران گفت: از ۱۶تا ۲۶ اردیبهشت دهه بسیج سازندگی نامگذاری شده و به همین مناسبت در قالب رزمایشی گروه‌های جهادی متعددی در سراسر استان با حضور در مناطق کم برخوردار شیراز به صورت رایگان به مردم و نیازمندان خدمات رایگان ارائه می‌کنند.
بنایی با اشاره به اینکه گروه های جهادی در عرصه های مختلف خدمات رسانی و عمرانی در محدوده شمال غرب بویژه شهرک قصر قمشه از سه روز قبل مستقر شده اند.گفت: مرمت و بازسازی منازل محرومین ، ایستگاه صلواتی ، آرایشگاه مردانه ، مشاوره ، ویزیت رایگان پزشکان درتخصص های مختلف از جمله اقدامات در حال انجام در قصر قمشه می باشد که تا ۲۶ اردیبهشت ادامه دارد.
وی افزود : کارگاه های اشتغالزایی که از قبل افتتاح شده به ارائه خدمات رایگان یا با تخفیف در زمینه خیاطی، عرقیات از دیگر اقدامات میباشد.
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت: برپایی ایستگاه صلواتی ، اجرای سرود زنده ، اطعام و توزیع بسته معیشتی وغذای گرما از جمله برنامه های که این روز ها درحال انجام می باشد .
وی در پایان بیان کرد: هدف از اجرای رزمایش گروه های جهادی خدمت به اقشار کم برخوردار و آگاهی مردم از فعالیت های جهادی بسیج سازندگی می باشد.








عکاس فاطمه نیکوکار

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
فعالیت ۳۰ گروه جهادی بسیج در رزمایش جهادگران فاطمی شمال غرب شیراز / حضور تیم پزشکی در قصر قمشه
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا