خبر خوش درباره مستمری خانواده‌های شهدا
1401/02/21 - 21:45
تاریخ و ساعت خبر:
138808
کد خبر:

خبر خوش درباره مستمری خانواده‌های شهدا

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: به دنبال این هستیم که میزان پرداخت مستمری خانواده‌های شهدا را به حدود پنج میلیون و ۶۰۰ هزار تومان افزایش دهیم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: به دنبال این هستیم که میزان پرداخت مستمری خانواده‌های شهدا را به حدود پنج میلیون و ۶۰۰ هزار تومان افزایش دهیم.
امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی گفت: بر اساس قانون به والدین شهدا مستمری پرداخت می‌شود. خانواده شهدا به ۲ شکل، حقوق دریافت می‌کنند. برخی بر اساس حکم فرزندانشان که از قبل شاغل بودند، مطابق حقوق وی به آنها پول پرداخت می‌شود و برخی ها مستمری بگیر هستند.
وی ادامه داد: در رابطه با حقوق سایر ایثارگران و جانبازانی که از ما حقوق دریافت می کردند، همان ضرایب افزایشی که برای کارکنان دولت در نظر گرفته شده برای آنها هم اعمال می شود ولی ما نمی توانیم عددی را به عنوان میزان افزایش پرداختی برای کمک معیشت بگیران اعلام کنیم. چون تاکنون تکلیف جداول بودجه و ضرایب مشخص نشده است.
قاضی زاده هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا مستمری جانبازان زیر ۲۵ درصد افزایش می یابد نیز اذعان داشت: جانبازان زیر ۲۵ درصد سال گذشته ۲ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان دریافت می کردند اما میزان افزایش آن برای امسال تاکنون مشخص نشده است.
ایرنا
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
بنیاد شهید و امور ایثارگران، خانواده های شهدا، دولت، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، والدین،
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا