نقش من در فردای سرزمینم چیست؟
1401/02/22 - 15:09
تاریخ و ساعت خبر:
138823
کد خبر:

نقش من در فردای سرزمینم چیست؟

معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده به مناسبت روز ملی دختر، با انتشار فراخوانی تحت عنوان «نقش من در فردای سرزمینم» از دختران ۱۲ تا ۱۸ سال سراسر کشور برای ارسال طرح‌ها و ایده‌های خود به دبیرخانه جشنواره ملی ایده‌های نو و خلاقانه دختران (هویت دختر ایرانِ اسلامی) دعوت کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - از معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، در فراخوان ملی دریافت ایده های نو و خلاقانه دختران محورهای آموزشی، علمی، صنایع فرهنگی، هنر، ادبیات، محیط زیست، رسانه، اوقات فراغت و فعالیت‌های جهادی برای ارسال ایده‌های دختران در نظر گرفته شده است.
براساس این گزارش، اهداف اجرای این طرح، گسترش گفتمان الگوی سوم برای نقش آفرینی دختران، الگوسازی و شخصیت سازی دختران پیشتاز(خلق شخصیت های الگو در صنایع فرهنگی)، حمایت از نشر و تولید محصولات فرهنگی، هنری و رسانه ای، شکوفایی استعدادها و خلاقیت دختران، بازآفرینی نقش اجتماعی دختران، شناخت جایگاه دختران در خانواده . افزایش مهارت ها و خود فعالسازی و خود ارزیابی و تکیه بر توانایی ها و افزایش اعتماد به نفس است.
معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده همچنین شرایط ارسال طرح را اینگونه توضیح داد و اعلام کرد: این طرح ویژه دختران(۱۲ تا ۱۸ ) سال است، هر طرح با نام و نام خانوادگی، کدملی، نام شهر یا روستا، تلفن باشد، هر طرح و ایده دارای عنوان، خلاقیت، نوآوری باشد و هر ایده پرداز می تواند ۳ عنوان و ایده ارسال کند.
براساس اعلام این معاونت، طرح ها به صورت (مکتوب یا تصویری) در ۲ بخش«معرفی خودم و معرفی ایده ام» از طریق درگاه ثبت نام جشنواره در پرتال معاونت امور زنان و خانواده به آدرسwomen.gov.ir و شبکه اجتماعی ایتا به شماره ۰۹۱۹۰۹۷۸۸۶۷ ارائه شود.
این معاونت همچنین مهلت ارسال ایده ها را تا سوم خرداد ۱۴۰۱ بیان کرد و قرار است از ایده های منتخب جهت حمایت و اجرا و حضور در همایش ملی ایده های نو و خلاقانه دختران (هویت دختر ایرانِ اسلامی) تقدیر شود.
براساس تقویم رسمی ایران، ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ و یکم ذوالقعده مصادف با ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختران است.
ایرنا
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
روز دختر، ایده پردازان،
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا