دیدار با مادر شهیدان اسماعیل و ابراهیم فرجوانی
1401/03/03 - 10:04
تاریخ و ساعت خبر:
138840
کد خبر:
از سوی سازمان بسیج جامعه زنان خوزستان صورت گرفت:

دیدار با مادر شهیدان اسماعیل و ابراهیم فرجوانی

جمعی از مسئولان بسیج جامعه زنان استان خوزستان با مادر شهیدان اسماعیل و ابراهیم فرجوانی دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - از خوزستان، عصمت احمدیان در این دیدار، خطاب به طلاب گفت: این عالیست که جانشین امیر المومنین (ع) شده اید اما چقدر به بشیرا و نذیرا عمل می کنید؟ شما مبلغ دین اسلامید. شما باید برای دین مبین اسلام تبلیغ کنید. به والله اگر کسی در حکومت اعظم جمهوری اسلامی خطا بکند گناهش گردن همه شماهاست و من این را به شماها می گویم.

وی با بیان اینکه هر چه از عمر شریف انقلاب اسلامی فاصله می گیریم بیشتر در چاله ها و سختی ها می افتیم. همه ما مسئولیم و در روز قیامت باید پاسخگو باشیم، ادامه داد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی، اگر ایران را به یک اتوبوس تشبیه کنیم، چرخهای آن عمامه علما هستند اما می بینیم که امروز این اتوبوس پنچر و زمین گیر شده است .

مادر شهیدان فرجوانی تصریح کرد: مگر نه این است که امام حسین(ع) فقط به خاطر امر به معروف و نهی از منکر جسد مبارکشان به زیر سم اسبان قرار داده شد و عزیزانشان را تک به تک از دست داد؟ امروز وضعیت بی حجابی، بی عفتی و دست درازی به اموال عمومی، از ناآگاهی مردم است. شما مبلغ دین هستید و باید مردم را آگاه کنید. فردای قیامت باید همه ما پاسخگو باشیم چون تبلیغ دینمان را نمی کنیم.

گفتنی است: شهید اسماعیل فرجوانی چهارم دی ماه 1365با اصابت تیر دشمن به فیض شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش در آن سوی آب ها باقی ماند. شهید ابراهیم فرجوانی نیز در عملیات طریق القدس به شهادت رسید. نام و یادشان سبز و جاویدان
انتهای خبر/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
دیدار با مادر شهیدان اسماعیل و ابراهیم فرجوانی
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا