رمز موفقیتم را توکل، هدفمندی، تلاش مستمر و حمایت خانواده می دانم/ امیدوارم با معلم شدن هرساله دانش آموزانی افتخار آفرین برای کشور تربیت کنم!
1401/03/11 - 11:23
تاریخ و ساعت خبر:
139063
کد خبر:
دانش آموز نخبه و مشاور جوان مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی :

رمز موفقیتم را توکل، هدفمندی، تلاش مستمر و حمایت خانواده می دانم/ امیدوارم با معلم شدن هرساله دانش آموزانی افتخار آفرین برای کشور تربیت کنم!

یگانه نادری، دختر موفق و نخبه استان مرکزی است که در سال های متوالی علاوه بر درخشش به عنوان دانش آموز نمونه استانی، توانسته مقام ها و سمت های کشوری را کسب کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - مرکزی: یگانه نادری دانش آموز سال آخر دبیرستان نمونه فرهنگ، در گفتگو با خبرنگار ما از اراک گفت: از ۱۳ و ۱۴ سالگی در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی و اجتماعی فعالیت های خود را شروع کردم اما از پایه دهم و ۱۶ سالگی تمام این فعالیت ها را جدی گرفتم و به صورت پیوسته و مداوم آن ها را ادامه دادم.

وی ادامه داد: با توکل برخدا توانستم رزومه خوب و مقام ها و سمت های مختلف استانی و کشوری را طی این سال ها کسب کنم.
یگانه نادری هم اکنون ریاست کنگره بسیج دانش آموزی کشور که بالاترین رده در قانون گذاری و تصمیم سازی بسیج دانش آموزی در سطح ملی است، را برعهده دارد.
رئیس مجمع فاطمیون استان مرکزی با اشاره به رمز موفقیت خود گفت: رمز موفقیت در چند کلمه خلاصه می شود؛ انگیزه، هدف، امید، توکل، خانواده و استمرار در تلاش کردن است.
نادری تصریح کرد: بدون شک اگر حمایت ها، انگیزه ها و تشویق های خانواده ام نبود، نمی توانستم وارد این مسیر شوم و یا ادامه دهم.

مشاور جوان مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی به دختران و پسران همسالان خود گفت: همیشه در زندگی برای رسیدن به اهداف خود استمرار داشته باشید. اگر هدف، انگیزه، امید و برنامه دارید به خداوند توکل کنید و استمرار و پیوستگی را تا به نتیجه مطلوب رسیدن ادامه دهید.
وی ادامه داد: تلاش کنید تا باهم ایران قوی بسازیم، چون ما جوانان پایه های این کشور محسوب می شویم و در آینده کشور به ما نیاز دارد.
عضو هیئت اندیشه ورز سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی کشور، هدف والای خود را انتخاب شغل زیبای معلمی بیان کرد و گفت: امیدوارم با معلم شدن بتوانم هرساله دانش آموزانی تربیت کنم که بتوانند افتخار آفرین کشور شوند و آینده خود را به نحو احسن رقم بزنند.
نادری در پایان خاطرنشان کرد: اگر روزی فرا برسد و بورسیه شوم بدون شک وطنم ایرانم را در این شرایطی که بیشتر از همیشه به من نیاز دارد ترک نخواهم کرد.

یگانه نادری موفقیت ها و سمت های مختلفی را در سال های اخیر کسب کرده است از جمله؛ مشاور رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۱ اراک، عضو مجمع بسیجیان اقشار استان مرکزی، فرمانده واحد دبیرستان نمونه فرهنگ اراک، عضو ستاد دهه فجر آموزش و پرورش ناحیه ۱ اراک، نائب الرئیس مجلس شورای دانش آموزی استان مرکزی، کسب معدل ۱۹/۹۰ در سه پایه راهپیمایی، کسب معدل ۱۹/۷۶ پایه دهم و کسب معدل ۱۹/۳۲ پایه یازدهم، کسب رتبه برتر ناحیه در رشته مقاله نویسی در مسابقات خوارزمی، رتبه اول ناحیه و صعود به مرحله استانی در مسابقات پدافند غیرعامل، کسب رتبه برتر ناحیه در مسابقات پرسش مهر در رشته وبلاگ نویسی، کسب رتبه اول ناحیه و صعود به مرحله استانی در مسابقات فن سخنوری در مسابقات پرسش مهر، عضو نهضت نهج البلاغه خوانی و صحیفه سجادیه، شرکت در مسابقات کشوری قرآن و عترت و نماز به مدت چهارسال پیاپی که در مرحله استانی حائز رتبه برتر شد و در سال دهم به مرحله کشوری صعود کرد.
خبرنگار: زهرا بختیاری
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
توکل به خدا، هدفمندی،تلاش مستمر و حمایت خانواده از رموز موفقیت/ امیدوارم با معلم شدن هرساله دانش آموزانی افتخار آفرین برای کشور تربیت کنم
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا