اقدام موثری جهت گفتمان سازی زن طراز انقلاب اسلامی صورت گیرد
1401/03/26 - 21:09
تاریخ و ساعت خبر:
139399
کد خبر:
مسئول بسیج جامعه زنان استان اصفهان:

اقدام موثری جهت گفتمان سازی زن طراز انقلاب اسلامی صورت گیرد

مسئول بسیج جامعه زنان استان اصفهانبا اشاره به این‌که جریان غرب طی چند سال گذشته در حوزه زن و خانواده وارد مباحث فمینیسمی شده‌اند، اظهار کرد: دولت باید برای حفظ کانون خانواده و جایگاه خانه و خانواده اقدام مؤثر جهت گفتمان سازی زن تراز انقلاب اسلامی زنی که در عین حضور اجتماعی مؤثر کانون خانواده خودش را گرم نگه می‌دارد و در الگوی سوم زن مسلمان متبلور است تلاش بیشتر کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - به‌گزارش طنین یاس از اصفهان، صبح امروز رییس جمهور به همراه کابینه خود وارد شهر اصفهان شد. عصر امروز خانم خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در نشست صمیمی با نخبگان و بانوان اصفهانی دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار فاطمه بابا سالاری با اشاره به این‌که جریان غرب طی چند سال گذشته در حوزه زن و خانواده وارد مباحث فمینیسمی شده‌اند، اظهار کرد: دولت باید برای حفظ کانون خانواده و جایگاه خانه و خانواده اقدام مؤثر جهت گفتمان سازی زن تراز انقلاب اسلامی زنی که در عین حضور اجتماعی مؤثر کانون خانواده خودش را گرم نگه می‌دارد و در الگوی سوم زن مسلمان متبلور است تلاش بیشتر کند.

وی گفت: یکی از فضاهایی که به کانون گرم خانواده لطمه می‌زند، حضور بی هدف در فضای مجازیست.
مسئول بسیج جامعه زنان استان اصفهان ادامه داد: فضای مجازی دچار ولنگاری شده‌است و متأسفانه هنوز قانون و سیاست محکم و متقنی در خصوص مدیریت این فضا وجود ندارد.
وی در ادامه به برخی ترویج های زندگی تجملاتی در فضای مجازی اشاره و افزود: متأسفانه در فضای مجازی و در شبکه‌های اجتماعی ترویج زندگی تجملاتی و تلاش بر سر تغییر در سبک زندگی به‌وفور دیده می‌شود و این در صورتی است که ما در این رابطه باید با دقت عمل وارد شویم تا کانون گرم خانواده اصیل ایرانی دچار تغییر نشود.

بابا سالاری با اهمیت خواندن موضوع عفاف و حجاب گفت: متأسفانه هنوز بین ارگان‌ها و دستگاه‌های متولی هماهنگی و هم‌افزایی خوبی صورت نگرفته و نیاز به هماهنگی بیشتر و طرح سیاست‌گذاری کلان در زمینه عفاف و حجاب داریم.
وی اظهار کرد: با گذشت بیش‌از چهل و سه سال از انقلاب اسلامی و با وجود پژوهش‌ها هنوز کار جدی در حوزه علم نداشته‌ایم که می‌طلبد با توجه به پتانسیل‌های موجود در این حوزه قدم برداریم.
مسئول بسیج جامعه زنان با اشاره به این‌که باید امید را در جامعه بیش‌از پیش گسترش داد خاطرنشان کرد: به لطف خدا در دولت آقای رئیسی تحولات خوبی در حوزه‌های مختلف رقم خورد اما لازم است که در این رابطه امیدبخشی شده تا مردم برخی از تحولات مثبت را به وضوح مشاهده کنند ولی در مقابل میبینیم که دشمن تمام توان خود را بکار گرفته تا امید را از بین مردم محو کند.

وی خاطرنشان کرد: بسیج جامعه زنان استان اصفهان طی این چند سال قدم‌های خوبی در سبک زندگی اسلامی، ازدواج آسان و شبکه‌سازی کنشگران فعال فرهنگی در موضوعات اولویت‌دار زن و خانواده برداشته‌است و در این رابطه تولید محتوای فاخر در حوزه زن و خانواده از اقدامات مؤثر این حوزه در فضای مجازی به شمار می‌رود.
بابا سالاری با اشاره به برنامه‌های بسیج به‌صورت محله محور گفت: در برنامه‌های بسیج سعی شده‌است تا با آسیب‌شناسی محله مشکلات را به واسطه معتمدین محل و مسئولین حل‌وفصل کنند و در این رابطه و به مناسبت‌های مختلف اقدامات خوبی انجام‌شده است.
وی به مشاوره اقتصادی، ایجاد اشتغال بانوان سرپرست خانوار و کار تخصصی در حوزه کودک با احداث ۱۱۰ مهد قرآنی در استان اصفهان اشاره کرد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
اقدام موثری جهت گفتمان سازی زن طراز انقلاب اسلامی صورت گیرد
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا