برگزاری نشست صمیمی احیای محله اسلامی/مسجد  محوری احیا شود
1401/03/30 - 13:19
تاریخ و ساعت خبر:
139473
کد خبر:

برگزاری نشست صمیمی احیای محله اسلامی/مسجد محوری احیا شود

پایگاه حضرت سکینه ( س ) حوزه شهری کوثر شهرستان صومعه سرا در قالب برنامه احیای محله اسلامی نشستی صمیمی با بانوان مسکن مهر با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی و ازدیاد جمعیت برگزار کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - گیلان: معصومه آب بند در گفت وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه در راستای احیای محله اسلامی و رسیدن به جامعه اسلامی معتقدیم که حتماً باید استان‌ها، شهر‌ها و محله‌های اسلامی و متعهدی داشته باشیم تا آسیب‌ها در آن کم و ارزش‌ها برجسته باشند، اظهار کرد: مناطقی که محرومان در آن مورد حمایت و قرار میگیرند بارقه امید در بین مردم افزایش می‌یابد.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه شهرستان صومعه سرا با تاکید براینکه باید فعالیت جهادی کار در حوزه سبک زندگی را را از محلات شروع کرد، گفت:محله محوری یکی از موضوعات مهم نیست که برای رفع مشکلات مردم باید به آن به صورت جدی اندیشید.

وی با بیان اینکه اگر هر محله را یک نقطه فرض کنیم در آینده‌ای نزدیک این نقاط به یکدیگر می‌پیوندند و در نهایت نگاه کشوری میتبد، خاطرنشان کرد: اگر همین شرایط را با محوریت مسجد پیش ببریم بسیاری از مشکلات رفع می‌شود؛ از ابتدای اسلام و رسالت نبی مکرم اسلام نیز مسجد محور بوده است.
آب بند در پایان افزود: در این نشست برنامه های گوناگونی از قبیل پرسش و پاسخ به سوالات مادران دارای یک فرزند در زمینه ازدیاد جمعیت ، نشست صمیمی با کودکان، برگزاری مسابقه با هدف آموزش سبک زندگی اسلامی، راه اندازی یک مهد موقت برای مادران دارای فرزند خردسال در دستور کار قرار گرفت و در نهایت این نشست صمیمی با اجرای سرود سلام فرمانده به پایان رسید و به نفرات برتر مسابقات جوایزی اهداء شد.


انتهای پیام/

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
برگزاری نشست صمیمی احیای محله اسلامی/مسجد محوری احیا شود
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا