آفت‌های موجود در جامعه اسلامی ناشی از ضعف کارکرد خانواده است
1401/04/09 - 20:27
تاریخ و ساعت خبر:
139731
کد خبر:
استاندار خراسان رضوی:

آفت‌های موجود در جامعه اسلامی ناشی از ضعف کارکرد خانواده است

استاندار خراسان رضوی گفت: آفت‌های موجود در جامعه اسلامی ناشی از ضعف کارکرد خانواده است که برای برطرف کردن این مشکلات اجتماعی باید کارکرد خانواده‌ها برجسته شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - یعقوبعلی نظری ظهر پنجشنبه در نشست بصیرت افزایی مدیران کل امور بانوان و خانواده استانداری‌های سراسر کشور در مشهد اظهار کرد: زنان، شاکله و محور اساسی خانواده هستند و کارکردهای ضعیف درون خانواده با نقش آفرینی بانوان می‌تواند به کارکرد قوی تبدیل شود.
استاندار خراسان رضوی بیان کرد: خانواده، رکن اساسی جامعه اسلامی است و موضوع خانواده اهمیت فراوانی دارد چنانکه مقام معظم رهبری در این حوزه بارها تذکرات جدی به مسؤولان، آحاد جامعه و بانوان داده اند.
وی با بیان این که جامعه سالم و متعالی در گرو وجود خانواده سالم است گفت: زن، محور اصلی خانه و خانواده است که برخی اشکالات بیرون از فضای خانه و خانواده با حضور و به وسیله بانوان بی اثر می‌شود.
نظری افزود: یکی از راهکارهای تقویت خانواده و اصلاح کارکرد این نهاد، اهمیت دادن به آموزش است که در این راستا آموزش خانواده باید از بدو تشکیل و در تمامی مراحل زندگی هم چون فرزندآوری و رشد آنها مورد توجه قرار گیرد.
استاندار خراسان رضوی بیان کرد: در راستای آموزش خانواده می‌توان از ظرفیت واحدهای دانشگاهی پیام نور خراسان رضوی بهره گرفت و آموزش‌های خانواده با رویکرد تقویت فرهنگی و تربیتی در نظام خانواده برگزار شود.
مهر
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
خراسان رضوی، مشهد، خانواده، آیت الله خامنه‌ای، استاندار خراسان رضوی، مقام معظم رهبری، یعقوب‌علی نظری،
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا