قاطعیت در برخورد با برهم زنندگان امنیت ضروری است
1401/07/01 - 12:38
تاریخ و ساعت خبر:
141589
کد خبر:

قاطعیت در برخورد با برهم زنندگان امنیت ضروری است

مدیر بسیج جامعه زنان سپاه نینوا گلستان با ابراز همدردی با خانواده «مهسا امینی» گفت: نیروهای خدوم و جان بر کف سپاه، بسیج و انتظامی همواره برای امنیت مردم، جانانه ايستاده اند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - از گلستان، شاهده سادات میرعرب با محکوم کردن اقدام جریان های ضد انقلاب و به آتش کشیدن آیه های قرآن کریم اظهار کرد: بسیج و سپاه خودش را در مصيبت وارده سهیم می داند اما در این میان معاندان و دشمنان قسم خورده ایران در تلاش هستند که از آب گل آلود ماهی بگیرند و با نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی فضای جامعه را ملتهب کنند.
وی رعایت حجاب را امری ضروری برشمرد و افزود: همانگونه که در کشور فرانسه اگر خانمی روسری به سر کند از خدمات اجتماعی و تحصیلی بی بهره میشود در ایران هم با افراد بدحجاب و بی حجاب برخورد قانونی صورت می گیرد.
مدیر بسیج جامعه زنان گلستان با اشاره به اینکه معاندین نظام جمهوری اسلامی ایران با استفاده از شرایط موجود «کمپین قرآن سوزی» و پاره کردن آیات حجاب از کتاب قرآن کریم را آغاز کردند، ابراز کرد: مردم انقلابی و ولایت مدار با هوشیاری و بصیرت در مقابل این فتنه خواهند ایستاد و مانع از رسیدن دشمنان به اهدافشان خواهند شد.
میرعرب با بیان اینکه باید بدون اغماض با افرادی که امنیت کشور را به مخاطره می اندازند برخورد قاطع صورت گیرد، خاطرنشان کرد: دشمنان و معاندین انقلاب اسلامی همواره در پی فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران بودند دوستداران نظام با هوشیاری کامل نباید اجازه دهند تا به قرآن کریم هتک حرمت شود و امنیت جامعه به خطر بیافتد.
وی با بیان اینکه سوزاندن قرآن کریم و ایجاد آشوب و ریختن به خیابان ها و سردادن شعار دردی از خانواده «مهسا امینی» دوا نمی کند، گفت: مردم باید آگاهانه صف خودشان را از دشمنان و معاندین نظام جمهوری اسلامی ایران جدا کنند.
مدیر بسیج جامعه زنان گلستان با تاکید بر اینکه امنیت کشورمان را که با ریخته شدن خون مطهر و پاک شهدا به دست آوردیم به هیچ قیمتی از دست نمیدهیم، اظهار کرد: دشمنان بدانند مردم ولایت مدار اهل کوفه نیستند که علی زمانشان را تنها بگذارند همواره پشت ولی فقیه ایستادند و هرگز به دشمنان اجزه نخواهند داد که به اهداف شومشان دست یابند.
میرعرب از رسانه ها خواست تا شفافسازی لازم راانجام دهند و اذهان عمومی نسبت به اتفاقات اخیرآگاهی درست پیداکنند زیرا دشمن از بی خبری مردم سو استفاده کرده وازاین فضای غبارآلود برای ضربه زدن به نظام استفاده میکنند.
وی با بیان اینکه اکنون مهمترین زمان نقش آفرینی رسانه هاست، خاطرنشان کرد: ازقوه قصاییه انتظارداریم با هتاکان به قران وناموس مردم برخوردقاطع داشته باشد.

انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
قاطعیت در برخورد با برهم زنندگان امنیت ضروری است
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا