خروش مردم اهواز در اعتراض به هتک حرمت ساحت مقدسات
1401/07/03 - 11:40
تاریخ و ساعت خبر:
141646
کد خبر:

خروش مردم اهواز در اعتراض به هتک حرمت ساحت مقدسات

مردم غیور و شهیدپرور اهواز در اعتراض به هتک حرمت ساحت مقدسات در محل میدان شهدا تجمع کردند و خواستار نظم و مقابله با برهم زنندگان امنیت عمومی شدند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - از خوزستان : مردم غیور و شهیدپرور اهواز در اعتراض به هتک حرمت ساحت مقدسات در محل میدان شهدا تجمع کردند و خواستار نظم و مقابله با برهم زنندگان امنیت عمومی شدند.
در این تجمع چند هزار نفری، زن و مرد و پیر و جوان و حتی کودک از هر قومیتی، خودشان را به میدانی که مزین به نام شهداست رساندند وانزجار خود را نسبت به اغتشاشات آشوبگران حوادث اخیر اعلام کردند.
مردم با سر دادن شعارهایی علیه فعالیت های توطئه گران، وحدت و همدلی خود را در این حرکت پرشوربه نمایش گذاشتند و اقدامات خرابکارانه در خصوص آتش زدن قرآن، مساجد و پرچم کشورمان، برداشتن حجاب از سر زنان و خسارت به اموال عمومی و خصوصی را کار مزدوران ضد انقلاب دانستند.

یکی از بانوان حاضر گفت: حجاب نه تنها محدودیت نیست بلکه برای خانم ها مصونیت است و افرادی که چادر از سر تعدادی زن برداشتند ضد دین هستند و مقابل حکم خداوند ایستاده اند. افرادی در آن سوی مرزهای ایران به دنبال توطئه افکنی و ایجاد اختلاف هستند بدانند که جامعه ما با اتحاد و همدلی رو به جلو حرکت می کنند.

یکی دیگر از تجمع کنندگان عنوان کرد: ما برای این پرچم شهید داده ایم. به فتنه گران اجازه نخواهیم داد که با این حرکات وحشیانه، کشورمان را به آشوب بکشانند. آنهایی که آمبولانس آتش زدند و بر جامعه هزینه تحمیل کردند، ضدانقلاب هستند.
یک شهروند دیگر بیان کرد: این آشوب هم مثل توطئه های قبلی خنثی می شود. ما مدافع ارزش های اسلامی هستیم و تا پای جان در برابر اغتشاشگران می ایستیم.

گفتنی است: همزمان با اهواز، مردم شوشتر نیز تجمع اعتراضی برپا کردند.فرمانده فراجای استان نیز با صدور پیامی از حمایت مردم نسبت به این مجموعه قدردانی کرد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
خروش مردم اهواز در اعتراض به هتک حرمت ساحت مقدسات
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا