مادر شهید علی اصغر قورت بیگلو : اگر بازم هم پسری مثل علی اصغر داشتم فدای وطن می کردم / علی عاشق شهادت بود / علی تک پسرمان بود
1401/07/03 - 12:06
تاریخ و ساعت خبر:
141649
کد خبر:
مادر شهید اغتشاشات استان البرز :

مادر شهید علی اصغر قورت بیگلو : اگر بازم هم پسری مثل علی اصغر داشتم فدای وطن می کردم / علی عاشق شهادت بود / علی تک پسرمان بود

مادر شهید علی اصغر قورت بیگلو که در اختشاشات اخیر توسط آشبو گران و فتنه گران به شهادت رسیده بود در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار طنین یاس گفت: اگر باز هم پسری همچون علی اصغر داشتم فدای وطن می کردم و پرچم ایران همیشه بالا است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - از کرج- مادر بسیجی شهید قورت بیگلوگفت: اگر باز هم پسری همچون علی اصغر داشتم فدای وطن می کردم و پرچم ایران همیشه بالا است.
مادر شهید قورت بیگلو در گفتگو با خبرنگار طنین یاس از کرج گفت: علی اصغر فرزند دوم خانواده است که به دست اغتشاشاگران شهید شد.
وی با اشاره به علاقه ی فرزندش در خصوص شهادت اظهار کرد: بچه ام عاشق شهدا بود و همیشه حرف از شهدا به ویژه شهید حججی می زد و همیشه به خاطر دارم که به من گوشزد می کرد:" مادر شهید حججی را با دست های بسته بردند اما لبخند بر لب داشت."
وی خاطر نشان کرد: به عنوان مادر میتوانم بگویم فرزندم 20 سال پاک زندگی کرد و چشم و دل خیلی پاکی داشت و تمامی محل می توانند به این پاکی شهادت دهند و فرزندم پاک از دنیا رفت.

وی از علاقه فرزندش به مدافع حرم و شهادت در راه حضرت زینب(س) گفت و افزود: به دلیل اینکه تک فرزند بود نمی تواسنت به عنوان مدافع حرم باشد و همیشه این آرزو رادر دل داشت و می خواست که همچون شهید حججی شهید شود و علاقه بسیاری به فیلم های جنگی، شهادت و دوران دفاع مقدس داشت.
مارد شهید قورت بیگلو تصریح کرد: با اتفاقاتی که این روزها افتاد قرار بود با هم در راهپیمایی شرکت کنیم که نشد .
مادر شهید در پیامی به آشوبگران گفت: شما ها نمی توانید اهدافتان را محقق کنید و بدانید من اگر باز هم پسر داشتم فدای وطن و کشورم می کردم و در این مملکت بسیجی زیاد است.
گفتنی است؛ مادر شهید فرمانده پایگاه حضرت معصومه در حیدرآباد و حوزه 220 هاجر (س)، ناحیه امام سجاد است.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مادر شهید علی اصغر قورت بیگلو : اگر بازم هم پسری مثل علی اصغر داشتم فدای وطن می کردم / علی عاشق شهادت بود
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا