توطئه ضد انقلاب به بهانه حقوق زنان علیه اصل نظام
1401/07/03 - 18:13
تاریخ و ساعت خبر:
141669
کد خبر:
در آستانه هفته دفاع مقدس ؛ دفاع مقدسی دیگر در راه است

توطئه ضد انقلاب به بهانه حقوق زنان علیه اصل نظام

روزگاری جوانانمان جان دادند تا پیکر دختری عریان از سرزمین کرد ایران در دید نامحرمان نباشد. و این روزها عده ای ایرانی نما به مصاف غیرت آمده اند تا عریانی زنان بزک شده را آزادی و دفاع از حقوق زن بنامند. آنروزها در گمنامی تمام ، نوجوانان ما شناسنامه دستکاری کردند تا بلوغ سنی خود را بالا ببرند و سهمی در افتخارات دفاع از وطن داشته باشند و امروز نوجوانانی دست درپرچم و قران و چادر میبرند تا به فریب دشمن همان روزها جنگی خیابانی را رقم بزنند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - استان تهران ، معصومی : هفته دفاع مقدس، یادآور روزهای حماسه و ایثار زنان و مردانی خودساخته، غیور و مومنی است که روزگار خفقان و استبداد شاهنشاهی پهلوی را درک کرده بودند و بصیرتی از جنس یاران حسینی پیدا کردند.
آنانی که در اوج تحریم و جنگ، دنیایی تا بن دندان مسلح و فشار اقتصادی را تحمل میکردند تا دین و قرآنشان به نیزه نشود.این روزها تقویم خاطرات هر ایرانی شجاعت و آزادگی زنان و مردان این سرزمین را یادآور میشود.
آنان که برای حفظ ناموس و عقایدشان از جان و مال خود گذشتند.این روزها روزگار تداعی حماسه است برای برخی آلبومی از ایثار و شهادت، از مردانگی پروانه هایی که پیله شکافتندتا در آسمان پرواز کنند و برای برخی زمینگیر شدن در باتلاق تزویر... خیابانهای ایران ما این روزها شاهد اتفافاتی است.اما با رنگی دیگر...
روزگاری جوانانمان جان دادند تا پیکر دختری عریان از سرزمین کرد ایران در دید نامحرمان نباشد. و این روزها عده ای ایرانی نما به مصاف غیرت آمده اند تا عریانی زنان بزک شده را آزادی و دفاع از حقوق زن بنامند.
آنروزها در گمنامی تمام ، نوجوانان ما شناسنامه دستکاری کردند تا بلوغ سنی خود را بالا ببرند و سهمی در افتخارات دفاع از وطن داشته باشند و امروز نوجوانانی دست درپرچم و قران و چادر میبرند تا به فریب دشمن همان روزها جنگی خیابانی را رقم بزنند.
در مقابلشان جوانانی رعنا قد علم میکنند که یادگاران غیرتمند روزهای دفاع مقدسند.
بی خردی جمعی از هموطنانشان را بجان میخرند و در این آشفته بازار دودو اتش و شعارهای دشمن شادکن دل به معرکه اغتشاشات میزنند و باز هم پرچم شهادت را بالا میبرند.
تربیت دو قطبی جوانان و نوجوانان امروز وطن حاصل دو حزب متفاوتیست ‌که از شروع انقلاب در همه مقاطع این نظام حرف برای گفتن داشت.
در بین اغتشاشگران فرزند فلان آیت الله به عنوان لیدر دستگیر میشود . و فلان سلبریتی در کشوری دیگر توییت وطن پرستی بولد میکند
و دشمنی که همیشه ایران ما را تجزیه میخواسته غرب و شرق و جنوب و شمالش را بهم میدوزد تا با آتس زدن اموال عمومی بدست آشوبگرانی که تتمیع کرده بتواند از این قائله سودی برد.
دختران کرد و لر و بلوچ و عرب و فارس ایران ما همه در یک خاک و با یک پرچم ، عزت دار ایران اسلامی هستند و به گفته سردار دلها ،ابر قهرمان روزگارمان همه دختران ما هستند اما کشورمان را آنقدر مقدس میدانیم که حرم را مدافعیم.
اما در پس حزب بازی ها و تفرقه افکنی ها، ماهی را از آب گل الود ، دشمنی میگیرد که در این سالها در کمین نشسته تا حیا و حرمت مقدسات ما را کمرنگ کند.
پس امروز که نوجوان و جوان ما سردرگم و غافل بازیچه دشمن شده، ارگانهای آموزشی ، فرهنگی و پرورشی ما باید تلنگری بخورند که چطور پس از گذشت چهل و اندی سال از انقلاب اسلامی نتوانستند کار فاخری کنند که نتیجه اش کف خیابانهای امروز کشور نشود.
آیا باز هم عده ای از مردم ما قربانی تزویر دشمن شدند؟ آیا ماهواره ها در منازل کار خود را بهتر از رسانه ملی ما بلد بود؟ ایا مسئولین ما نمیتوانستند برای جلوگیری از این آشوب ها خیلی سریعتر به روشنگری ابعاد مرگ مهسا امینی بپردازند؟
آیا وقت آن نرسیده که فضای مجازی از هم گسیخته ما سر و سامان بگیرد؟ در این چند روز آشوب شورای فرهنگی ملی ما چرا ساکت بود؟ و جماعت فریب خورده معترض کشور کجا و چگونه باید پاسخ سوالات خود را میگرفتند تا در دام دشمن نیفتند؟ در این قضیه مردم معترض مقصرند یا مسئولین؟
همه اینها سوالاتی ست که بجان مردم ما افتاده مردمی که اگر باهم برسر جناح و حزب و فلان آدم اختلاف داشته باشند باز هم در هیئت کنار هم سینه میزنند و صف خود را از اتش زنان پرچم و قران جدا میکنند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
توطئه ضد انقلاب به بهانه حقوق زنان علیه اصل نظام
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا