دستی که برای همیشه رو شده و فتنه ای که دیگر اثر ندارد
1401/07/04 - 13:31
تاریخ و ساعت خبر:
141680
کد خبر:
یاداشت /

دستی که برای همیشه رو شده و فتنه ای که دیگر اثر ندارد

منافقین از جمله افرادی هستند که به خیال خودشان به دنبال از هم پاشیدن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند؛ اما گویا فراموش می کنند که بیش از 40 و اندی سال است که این نظام پا برجا بوده و هست. امروز حجاب بهانه ای شده برای اینکه بتوانند به خاک پاک ایران نفوذ کنند؛ اما دیری نمی پاید که همچون گذشته دست از پا درازتر به مواضع خود برمی گردند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - استان اللبرز- نیلوفر مومنی: منافقین افرادی هستند که همه ساله در فتنه های ایران دخالت دارند و دستشان از آنجایی که برای همیشه رو شده دیگر فتنه هایشان اثر ندارد.
به گزارش خبرگزاری طنین یاس از کرج؛ این بار دشمن به دنبال فتنه ای دیگر است تا بتوانند اتحاد بین شیعیان را از هم بگستراند و نیرنگ و حیله های خود را عملیاتی کند.
منافقین از جمله افرادی هستند که به خیال خودشان به دنبال از هم پاشیدن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند؛ اما گویا فراموش می کنند که بیش از 40 و اندی سال است که این نظام پا برجا بوده و هست.
امروز حجاب بهانه ای شده برای اینکه بتوانند به خاک پاک ایران نفوذ کنند؛ اما دیری نمی پاید که همچون گذشته دست از پا درازتر به مواضع خود برمی گردند.
به قول خودشان حجاب بی حجاب، اما به حرف های خودشان هم حتی پایبند نیستند.
منافقین که خود را حامی سرسخت حجاب و آزادی حجاب می دانند در تشکیلات خودشان برای اعضا حجاب اجباری دارند و حتی نوع لباس پوشیدنشان هم مانند کره شمالی متحدالشکل است و به گفته حتی خود اعضای جدا شده از گروهک گروهی به نام حجاب و عفاف در درون اردوگاه برای نظارت بر حجاب اعضا مسئول است.
مصی علی نژاد که به دنبال کشف حجاب برای زنان ایرانی است و اشک تمساح می ریزد هراس دارد که پایش را حتی در ایران بگذارد، چرا که می داند به محض ورودش به خاک ایران دستگیر خواهد شد.
وقتی خارج از گود نشسته ای فک نکن می توانی بر روی جمع کثیری از جامعه موثر باشی، شاید برخی را با وعده های دروغین بتوانی بخری، وعده هایی از قبلی دادن اقامت، پول گزاف و غیره و غیره...
اما باید بدانی این نظام با رهبری مقتدرانه مقام عظمای ولایت آیت اله خامنه ای (مدظله العالی) و خون جوانان رشید و شهیدش به این جا رسیده و امثال افرادی همچون تویی که حتی غیرت نداشتی در کنار خانواده خودت بمانی با اهداف پلیدت متزلزل نمی شود و نخواهد شد.
تا دیروز مقاصدت معیشت و وضعیت اقتصادی مردم بود و امروز دست به ریسمانی انداختی که در دوران رضاشاه هم کسی نتوانست زنان ایرانی را از آن محروم کند و حتی در آن دوران پای اعتقاد و حجاب شان ایستادند و قدری از حفظ آن کوتاه نیامدند.
امروز جوان ایرانی را بازیچه دست خودت کردی اما بدان که جوان ایرانی غیرت دارد و هیچوقت پشت ولایت فقیه، نظام و ناموسش را خالی نمی کند.
اتفاقی هم که برای مهساامینی افتاد بر تمام مردم روشن شد که نقشه ای از پیش تعیین شده بوده و در پی آن جنگ کثیفی بین کفتارها بر سر مهسا امینی، منافقین و گروه های کرد تجزیه طلب هرکدام مهسا را منتسب به خود کردند.
چرا اتفاقی که این روزها بر سر دیگر زنان و نقص حقوقشان حتی در کشورهای آمریکایی و اروپایی می افتد مورد توجه هیچ یک از شما ها نیست، درحالی که اسلام دین حمایت از زن و حقوقش می باشد و همانطور که در بسیاری از احادیث به نقل از نبی مکرم اسلام(ص) آمده است که:"زن ریحانه است"
و رهبر معظم انقلاب نیز در کنگره ملی هفده هزار زن شهید، آزاده و جانباز که در اسفندماه 1399 برگزار شد طی پیامی فرمودند:"شهیدان و جانبازان و آزادگان زن، نمایشگرانِ یکی از برترین قلّه‌های افتخارات انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی‌اند. قدرت ایمان، راه مجاهدتهای بزرگ را به روی زنان ایرانی گشود و صحنه‌های شگفت‌انگیز و کم‌نظیری از حضور شجاعانه و فداکارانه و مبتکرانه‌ی آنان در میدانهای دشوار پدید آورد. از تظاهرات شورانگیز روزهای انقلاب تا دوران فراموش‌نشدنی دفاع مقدّس، و از قهرمانی در صفوف نبرد تا دل بریدن از فرزند و همسر و فرستادن آنان به پیشباز خطر و تا خدمات پشت جبهه، و از حضور در جبهه‌ی علم و تحقیق و فنّاوری و درخشندگی در وادی ادبیّات و هنر، تا هنرنمایی در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی و مدیریّتها، و سرانجام فداکاری در میدان سلامت و خدمت به بیماران در آزمون پُرخطر اخیر، همه و همه نشانه‌های اعتلای معنوی زنِ ایرانی است که به برکت نظام اسلامی و درسها و ارزش‌گذاری‌های اسلام پدید آمده است.
بی‌شک زنان شهید و جانباز و آزاده -که تعداد آنان را هفده هزار دانسته‌اند- در قلّه‌ی این افتخاراتند. زن ایرانی توانست به‌رغم فرهنگ فساد و انحطاط غربیِ تحمیل‌شده بر بسیاری از زنان در دوران نحس پهلوی، خود را به شرافت و طهارت مطلوب اسلام نزدیک کند و این افتخاری بزرگ است؛ و الحمد لله ربّ العالمین."
دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران باید بدانند مردم ایران پای اعتقادهایشان ایستاده اند و می ایستند و تا زمانی که ایران و ایرانی زنده است دستی از سوی دشمنان به سمت ایران و نظام دراز نخواهد شد و هر دستی که از سوی دشمنان دراز شود را قطع می کنند.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
دستی که برای همیشه رو شده و فتنه ای که دیگر اثر ندارد
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا