اردوی جهادی و میز خدمت در روستای عربلوی بیشه شهرستان ارومیه برگزار شد
1401/07/06 - 18:21
تاریخ و ساعت خبر:
141782
کد خبر:

اردوی جهادی و میز خدمت در روستای عربلوی بیشه شهرستان ارومیه برگزار شد

همزمان با ششمین روز از هفته دفاع مقدس و به منظور ارائه خدمات به ساکنان مناطق روستایی کم برخوردار، اردوی جهادی یک روزه به همت بسیج جامعه زنان سپاه شهداء استان آذربایجان غربی و همکاری سایر ادارات و دستگاه های اجرایی استان در روستای عربلوی بیشه از توابع بخش مرکزی شهرستان ارومیه برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - آذربایجان غربی : همزمان با ششمین روز از هفته دفاع مقدس و به منظور ارائه خدمات به ساکنان مناطق روستایی کم برخوردار، اردوی جهادی یک روزه به همت بسیج جامعه زنان سپاه شهداء استان آذربایجان غربی، امور بانوان و خانواده استانداری، جهاد کشاورزی با همکاری سایر ادارت و دستگاههای اجرایی استان در روستای عربلوی بیشه از توابع بخش مرکزی شهرستان ارومیه با حضور مسئولین و نمایندگان ادارات برگزار شد.



در این اردوی جهادی مشکلات و مسائل مهم منطقه توسط دهیار و اهالی روستا مطرح گردید و مسئولین و نمایندگان سازمان ها و نهادها با حضور در میز خدمت جهادی پاسخگوی مشکلات مطروحه بوده و قول مساعد بر رسیدگی و پیگیری حل مسئله داده شد. اغلب مربوط به مشکل کمبود چاه عمیق و آبیاری مزارع و باغات، تجهیز و بازسازی مدرسه ابتدایی، تسهیلات بخش‌ کشاورزی و اشتغالزایی، آسفالت ، مرمت راه روستا، رونق بخشیدن به صنایع دستی روستا، نانوایی، احداث مرکز ورزشی ویژه نوجوانان و جوانان و خانه بهداشت بود که مورد بررسی قرار گرفت.



در برپایی این اردوی جهادی، ادارات و نهادهای مختلفی همچون سپاه، بسیج جامعه زنان، بسیج سازندگی، بسیج حقوقدانان، حوزه 38 امام جواد(ع) و حوزه 7 فاطمه الزهرا(س) نوشین شهر، امور بانوان و خانواده استانداری، جهاد کشاورزی، بخشدار مرکزی، صندوق کارآفرینی امید، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کمیته امداد امام خمینی(ره) ، بنیاد شهید، سازمان بهزیستی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، کانون خدمت رضوی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی، آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره کل ورزش و جوانان، نهاد کتابخانه های عمومی، اداره کل راهداری، بنیاد مسکن، شرکت آب منطقه ای، شرکت گاز، شرکت توزیع برق، دامپزشکی و مؤسسه رهروان فرهنگ سبحان و دهیاری روستا همکاری داشتند.



گفتنی است دیدار با خانواده شهید قلی پور از شهدای معظم روستا، تجلیل از آزاده جانباز امیر رضوی، برگزاری مسابقه بازیهای بومی محلی و اهداء جوایز به برندگان، اهداء بسته معیشتی به خانواده های کم بضاعت و برپایی نمایشگاه دستارودهای بانوان کارآفرین و ایستگاه نقاشی از جمله برنامه های جنبی این اردوی جهادی بود که با استقبال اهالی روستا همراه بود.

انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
اردوی جهادی و میز خدمت در روستای عربلوی بیشه شهرستان ارومیه برگزار شد
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا