لزوم اهتمام به بالابردن سواد رسانه در خانواده ها / جنگ امروز ، جنگ در جبهه  فضای مجازی است
1401/07/07 - 09:25
تاریخ و ساعت خبر:
141784
کد خبر:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع)

لزوم اهتمام به بالابردن سواد رسانه در خانواده ها / جنگ امروز ، جنگ در جبهه فضای مجازی است

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) با بیان اینکه جنگ امروز دشمن علیه ما جنگ در فضای مجازی است، گفت: د شمن از فرصت شرایط کرونایی کشور و ورود بیشتر خانواده ها به فضای مجازی استفاده کرده و از این راه به دنبال رسیدن به اهداف خود علیه نظام است،افزود: بالا بردن سواد رسانه در بین خانواده ها یکی از راهکارهای مقابله با این توطئه دشمن است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - ازهمدان، سرداربهاریان، جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع)درجمع والدین مهد کودک وپیش دبستانی کوثر، تحت تابعه حوزه حضرت فاطمه (س) سپاه ناحیه همدان ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس و ماه ربیع ، گفت: از زمانی که رژیم شاهنشاهی با پشتیبانی مردمی ورهبری کبیرانقلاب اسلامی درسال ۵۷ کنار رفت وانقلاب و نظام ریشه پیدا کرد، دشمنی‌ها یکی پس ازدیگر ی نسبت به ما وانقلاب ما شکل گرفت.

وی با بیان اینکه ازهمان ابتدا گروهک های ضد ا نقلاب، منافقین و دشمنانی که نمی خواستند این نظام، شکل بگیرد وارد میدان دشمنی شدند و توطئه های شان را شروع کردند، گفت: این توطئه ها و دشمنی ها در غالب های مختلفی بروز کرد که دفاع مقدس یکی از آنها بود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) دفاع مقدس را درس وکلاس بزرگی دانست که اگربه تاریخ آن نگاه کنیم، می بینیم با کمک هم اتفاقات خوبی را رقم زده ایم وتوانسته ایم انقلاب را حفظ کنیم، گفت: : دشمن جنگ تحمیلی را با ۳۸ کشور برعلیه یک کشوری آغازکرد که هنوزانسجام اولیه را نداشت اما از آنجا که متوجه شدند انقلاب اسلامی بر روی مسلمانان دنیا تاثیر دارد و برای سلطه طلبی شان دردسرساز است از غرب، جنوب و شمال کشور وارد حمله شدند.

سردار بهاریان با بیان اینکه ملت ایران از زن و مرد از اقشار و سنین مختلف همه پای کار آمدند وانقلاب را حفظ کردند، گفت: برای انقلاب اسلامی ، اتفاقات زیادی افتاده است از ترور دانشمندان تا فتنه های مختلف در طول 44 سال حیات طیبه آن و از همه آنها به سلامت عبور کرده است اما متاسفانه امروزه دشمن با استفاده از موقعیت کرونایی و ورود شبکه های آموزشی و پیام رسان ها در درون خانواده ها، از طریق فضای مجازی بیشترین توطئه ها را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی برپا می کند، از این رو جنگ امروز جنگ خاکریزی نیست جنگ ،جنگ فضای مجازی است وخانواده ها باید توجه داشته باشند .

وی بر افزابش سواد رسانه در خانواده ها تأکید و افزود: باید سواد رسانه اعضای خانواده ها را با آموزش بالا ببریم چرا که دشمن دراین زمینه کلی هزینه وتوان گذاشته است و چون درهمه جبهه‌ها شکست خورده است ازطریق فضای مجازی واردشده است .

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع با تأکید مجدد بر اینکه خانواده ها باید به فضای مجازی اهمیت دهند، گفت: تا آنجایی که برای مقدرو است مواظب جوانان و نوجوانمان باشیم ، نسبت به تربیت اسلامی اهتمام بروزیم و به یاد داشته باشیم که اگر در هر جا خدا را در نظرداشته باشیم حتما موفق می شویم و پرچم این نظام را به دست اصلی حضرت مهدی (عج الله)می رسانیم .

انتهای پیام/ *

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
جنگ امروز جنگ خاکریزی نیست جنگ ،جنگ فضای مجازی است /
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا